follow me

Friday, May 29, 2009

Saya kena Tag By Sponge_anys

1) Bekas kekasih saya adalah....
-saya blom ade bekas kekasih..bekas tapawe ade la...lalala~

2)Saya sedang mendengar...
-dengar lagu2 yang saya sgt suke..ari2 kalo free pasti akan karaoke smbil menari..just dance..dat dat dat dut dut...;p


3) Mungkin saya patut...
-make my holiday lbeyh bermakna..aku ingin menjadi ank yg lbeyhh berguna n ingin spent my time wit my family..go to holiday..lalala~

4) saya suka...
- sangat sangat suke Formula 1 & I LOVE KIMI RAIKKONEN..

*kimi ku*

5) Sahabat- sahabat saya...
- sumenya saya rindui..kamu sume sehat x? hopefully korg sehat..jgn luoe text aten bila free k..

*echa,tik2,putut,eyza,kak leha,nadia,mia n kak ecah*

*budak perempuan klass e4!!!*

*budak laki klass e4!!!*

*kakak2 ku*

6) Saya xpaham..
-kenapa student kena amek muet?? n kenapa UPK semakin cerewet utk menukar bilik kami..aku nk blik dlu aku...berdekatan ngn kwn2 aku..huwaa~

7) Saya kehilangan...
- masa silam ku semasa aku masih kecil..coz skrg aku sudah remaja..hahaha

*yes its me..kecik lagi masa ni..*

8) Ramai yang berkata...
-aku ni sangat kesengalan..btol x? n suke wat owg ketawa..hahaha..btol x? whatever laa..

9) Cinta itu adalah...
-bg aku cinta tu akn dtg..kite jer xtau bila dier dtg..so im still waiting bila ati aku akn terbuka utk menerima c dier..cewahhh..xleh bla ayt tu..hahaha..;p

*ada apa ngn cinta???*

10) Disuatu tempat, seorang sedang...
- di dalam jamban,mencari ketenangan...hahaha..ade owg mcm tu kowt..hahaha

11) Saya akan cube...
- utk menjadi seorg anak dara yg pandai masak mcm mak sya..seperti chef Jo pown bole jgk..hahaha

12) Ayat SELAMANYA membawa maksud..
- xkn hapus..sentiasa ada..kekal,tetap n xberubah...

13) Telefon bimbit saya..
-still N73, blom tuka lagi..n xkn tuka hp..kalo menambah mgkin..tapii xtau nk hp ape..hp n73 bnyk kngn..lgpown xde laa lma gnanya..lalala~

*hp ku sekarang*

14) Bila saya terjaga...
-Ewah ewah...hahaha..tgk cite tulaa..hahaha..;p

*ewah ewah..suke nabil raja lawak ckit..*

15) Saya paling meluat...
-owg yg suke mngumpat pasal owg..n owg yg suke beria2 cite psal pkwe dier..pastu putus jgk..benci2..

16) Haiwan yang paling comey sya pernah temui...
-anak kucing..;))


*comel kn??*

17) Malam ini sya akan..
-tgk tb n on9 saje laa...

18) Ketika anda melihat cermin pada pagi ni..
- saya mengharapkn jerawat akan hilang sepenuhnya..aminn....

19) saya btol2 ingin kn...
- sebuah kereta sendiri..utk membawa mak n adik-beradik ku jalan n kawan2 ku dicampus nnt..

*contoh kete jerr..bukan nk bli pown..*

20) Siapa yg anda ingin tag..
- nenek(wanie)
-kakek(tiqa)
-semut(farra)

-bar(has)
-faling(fana)
-yang(julia)
-acap
-arang(zul)
-sayidah aisyah
-sape2 nk wat jugak laa..

17 comments:

DeVoTeD LiLy said...

hahah.. suke part kamoo ckp..
beriyer cte sal pwe die pehtu putus gak..
mang ta bole blahh..

Miss FaRRa said...

aku da wat da tag ni..
weeee....

cik ateen said...

aten to devotedlily:
hahaha..
sowwy laa pada sesape yg terasa..
bknnya ape..
mmg meluat laa owg yg cmtu..
owg lain ade pkwe jgk..
xyah laa beria2 sgt nk citer..
citer ckit2 sudaa..
;))

cik ateen said...

aten to farra:
thnks farra..
nnt aku bca..
;))

aida hashim said...

haha. aku suke tag ni, tp aku buat tag setahun sekali je wehh. hahahahaha tunggu la eh tahun depan aku buat. kahkah

cik ateen said...

aten to aida:
aku rase aku mcm ko laa..
aku xsuke wat tag..
tapii bila owg dah srh aku ikut mood laa...
lg2 tgh kecentusan idea..
hahaha..
so this tag sgt bernseb baek..
;))

Zammil said...

banyak sekali ya tag kamu.. hhe..

SaiyidahAisyah said...

nantikk mase fereee saya buat ogehh ya cik aten

SaiyidahAisyah said...

weh weehhh aten aku pun tak suke buat tag. ahahahaha :P
sep sep. hak tui la. mcm hampagas dalam blog. duhhh. adakah aku terlalu jujur? :P

ehee. gegurau saje. nantilahh aku wat tag hang. cm menarik sikit nih

Yudie said...

halo Cik Ateen... suka F1 juga.. Ferrari dan Kimi. Semoga di Turkey sukses yaaa...

Salam kenal Cik Ateen, wanna link exchange ?

anDi said...

eh weh. tag paling pnjng ak bg tu tamau bt? haha

cik ateen said...

aten to zammil:
hihihi..
xde laa bnyk sgt..
kwn sya yg sorg tuhh lg pnjg..
aduyaiii..
xbpe suke wat tag actually..
;))

cik ateen said...

aten to sayidah:
btol2..
kemalasan kewatan tag ni..
aduyaiii..
ok2..
wat laa bila free yer..
tq..
;))

cik ateen said...

aten to yudie:
aah suke sgt F1 n kimi...
hihihi..
salam knl jgk..
;))

cik ateen said...

aten to hanin:
konya pnjg sgt..
lg 1 aku kn mmg susah ckit nk wat tag..
hihihi..

Irma Nadira Inez said...

hello there..
nice blog!!
visit mine..
www.irmashop.blogspot.com

cik ateen said...

aten to irma:
ok..
thnks..
nnt sya visit..
uhuhu

8share