follow me

Saturday, August 15, 2009

Aku balik!!!

disebabkn sume aktiviti kat uitm segamat bnyk yg dibatalkn..aku pown decide nk blik mggu ni..hahaha..tapii actually ak blik sbnrnya nk format laptop..di sebabkn xckp msa utk format..ak batalkn jugak niat nk format tuh..myb next week kowt..assgmnt pown mkin berkurang..hahaha..keenjoyan melanda pada diri kami..tapii ade laa jugak3-4 assgmnt kowt..ntah laa malas laaa nk pk..n ari isnin mggu dpn aku ade quiz imd302..n jugak presentation group aku dlm subject preservation..yesss!! kami bru nk wat coz xckp ahli group..

sowy kepada rakan2 ku di sab n wing 3c..coz arini n sok myb xdpat nk jemput korg kat uitm segamat tuh..enjin kete xlh strt laa..dh lma xpanaskn enjin trus xlh strt..huhuhu..kepada adek wany(dudut) tggu akak blik..hahaha..jgn nakal2 kat blik tuh..makan jgn xmkn plk..n g kumpul cop kat dataran sri bendahara tuh..hahaha..kepada mereka yg ade test putut,tik2 kodi,kakek,nenek,mia,paah n sape2 jelaa yg ade test sabtu n ahad ni..i wish u good luck jela..n jgn mengharapkn cuti sebulan tu k..lalala~

10 comments:

Anonymous said...

yeayea ade name aku..
yeayea...



*paahgilersushi*

Alwanieyusoff said...

korg dpt cuti sebulan ke?~

meo188 said...

cibuk cik ateen kite :)

cik ateen said...

aten to paah:
hahaha..
mst laa ade nma ko..
ko kn folow blog aku jugak..
hihihi
:P

cik ateen said...

aten to alwanieyusoff:
xde laa..
xdpt pown..
xnk laa ct sebulan or extend 1 sem..
xbeshh.
huhuhu

cik ateen said...

aten to meo188:
xde laa sebok sgt..
biasa2 jer..
huhuhu..
nma pown student...
;)

cik ateen said...

aten to meo188:
xde laa sebok sgt..
biasa2 jer..
huhuhu..
nma pown student...
;)

sciatic said...

nk blk jgak...
hahhahahaaaaaaa...g tgk pe jdik kt tmpat kitorg..

cik ateen said...

aten to sciatic:
npe ngn tempat korg??
korg xlh blik ker??
jom2 blik..
hihhihi
;))

cik ateen said...

aten to sciatic:
npe ngn tempat korg??
korg xlh blik ker??
jom2 blik..
hihhihi
;))

8share