follow me

Friday, August 21, 2009

Balik lagi!!!!!!!!


Hahahaha..sem ni aku sllu plk blik...kenapa???maybe coz adek aku yg sllu nk blikkk...n maybe jugak aktiviti sem ni mcm kurang ckit...kalo ikut kn mggu ni xnk blik..coz ari isnin ni aku ade quiz yg bole dipanggil test coz 2-2 subject kna bca separuh buku...dh laa 2-2 test tu wat ari isnin..kol 12 n kol 2...tidakkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!ade ker msa utk aku study sume tuh..??insyallah..aku cube bg msa n wat time table yg btol..aku ckp cam gitu coz mggu ni jugak ade F1 strt arini hgga ahad..mmg xkn miss laaa kowt..im follow all the race kowt..xpe2.. i know i can do it..lallalala~

aku balik jugak coz sok kn dah strt pose..hihihi..Ramadhan datang lagi...mari lah kite semua lbyh kn beramal ibadah kepada-Nya. n di kesempatan ni aku ingin ucapan SELAMAT BERPUASA...jangan curik2 minom air yer...hihihi..kepada rakan2 saya yg ade test petang ni n malam ni..selamat menjawap..kalo dh study mst bole jwp..Good Luck!!!! saba jelaa korg xdpt blik k..ari ahad will be meet again..;))

7 comments:

+betterSINGLE+ said...

nk blik...
nk blikkkkk..
huhu..

Cik RaRa said...

selamat berpuasa la ey..
aku tak balik ni wei..

nti bwk juadh berbuka puasa tuk aku ey.hehe

ZULIANA ZULKIFLY said...

cik ateen oi.. umah dekat, leh cite r.. kami ni di Kl 3 jam tau.
Weh, gud luck for your quiz. ;)

meo188 said...

selagi ada kelapangan... balik je!

cik ateen said...

aten to sciatic:
jom blikkk!!!
hihihihi

aten to semut:
selamat berpuasa jugak..
hmmm..
tulaa..
cian ko xdpt blik..
hahahaha...
insyallah...banyak la plk mknn kat umh aten ni...
hihihi

cik ateen said...

aten to liya:
umh dekat pown xde bezanya..
huhuhu..
sama jer...
ala setakat Kl aten xrase jauh sgt laa...
kalo nk blik tu bole jer...
lain laa mcm kelanatan,terengganu,kedah..yg amek msa lbeyh dr 4 jam laa...
;))
thanks..aten wat btol2 quiz2 tu sume..;)

cik ateen said...

aten t meo188:
btol2...
blik sudaaa...
;)

8share