follow me

Sunday, June 13, 2010

12/6/2010 yg ngeri tapii ade manisnya

Semalam dalam area kol 1am- 1.15am anak kucing aku mati sekor...dier baru jer dilahirkan pd 1/6/2010 yg lepas..npe dier mati?? so scary...i don know where it come?? ade sekor kucing jantan beso datang masuk menyelinap ke bilik aku di mana anak2 kucing n maknya di letakkn..kucing tu mmg kuang ajar btol..if mak dier ade dlm kotak tu pown tgk susukan anak dier dtg nk serang...dier gigit nk makan anak kucing tuh..mmg mcm !@#%^ sampai ati nk makan anak kucing..huhuhu..aku berlari masuk bilik selamatkan ank kucing..aku tangkap kucing tu..dah laa berat aku campak dier keluar..pastu aku terus tgk keadaan ank kcg tu..3 ekor ok..cma sekor meronta2 kesakitan..badan dier kna gigit..berdarah..pastu idung dier pown kuar darah..huhu..aku mmg dh nges melalak n berjurai2 air mata melele..huhu..dh pg bute kowt aku jer yg bsg dlm umah tuh..aku mmg xtdo laa..jadik jaga yg mnjaga anak kucing...anak kucing tu mati slps meronta2 dlm masa stgh jam..aku nmpk kucing tu kalo ade peluang aku nk simbah air panas kat dier..pastu nk gelak jahat..hahahahahaha..sambil tersenyum tanda puas(ade berani ker??) huhu..sdeyhh :(

*ank kucing yg mati yg 2 dr kiri..yg wrna xcerah tu..huhu..*


Paginya plk..aku bangon walaupown mmg xtdo sgt pown..kol 8.30am aku bngn..g amek kete kat umah atok than mandi siap2 pakai baju kurung nk pg jemput mak cik n pak cik ainol kat busten yg bru balik dr jb..kenapa pakai bju kurung?? nk g umah kawen terus kat segamat...b4 bertolak tu adek aku no.4 bgau yg ade excident apex tua mati kna gilis lori..mak aku nmpk..gler ngeriii..pastu mak cakap ade owg bgau sume isi perut terburai..mmg hancur laa badan dier..huhuhu..can u imagine?? kepala putus..yg nmpk ok..kepala coz still brtopi keledar..than kaki dier yg sebelah kiri..moto xde ape2..owgnya jer trk hancur terburai..ngn jantung,hati n sume laa bersepah2 kat tgh jalan..kat depan pejabar post depan pdg tuh..huhu..apex tua tu berumur 72 tahun..huhu..pas pg umah kawen kat segamat kami gerak balik ke jementah..hee

*hehehe..gedik2 nk pose gak!*

*aku,yany?(adek) n nisa(kezen)*

*kami lagi kat umah kawen segamat*


Sampai jer kat jementah kami terus gerak ke umah kawen kat sane..actually ade bnyk jemputan tapi kami kepenatan..kami pg 1 umah jer kat jemntah..sampai umah kwn aku nana tot pown aku xpg..akak dier kawen..aku g dkt ngn kg aku jer..aku g ngn mak cik n pak cik ainol laa.. n adek aku sorg yg teman aku jemput mereka kat segamat td..kami xmakan pown kat sane coz dh kenyang..duk minom jer n tggu pengantin berarak..kat sane jumpe kwn aku ika n ija..tego mereka jap pastu aku lepak ngn sedara aku..dh penat n ngntok kowt..xtdo 2 ari laa katakan..huhuhu..


*umah kawen kat umah jementah..dayah wahid kawen..sape yg knl laa..hehe*

balik umah kawen kami decide nk pg jeram...jeram??? hahaha..xsalah aku pas camping puteri islam n pengangkap msa darjah 6 dlu..tulaa kali terakhir aku pg..pastu xpernah..wooo gler scary jalan kat sane..huhuhu..tapii enjoy laa..coz mandi2 ngn sedara sendiri..hehehe..balik jer aku dh pening2.. ngntok,penat sume ade...tapii aku lpa..hahaha..sejuk2 mndi jeram aku wat kueh kasturi n karipap sardin ckit...n kna plk ngn teh susu panas..huhuhu..sodapp2..hehehe..pastu aku layan laa tb sambil baring...hehe..





p/s:esok kami sume ingin pg ke gunung ledang@ bdk uitm pggil sagil..bermandi manda lg..hehehe..kali ni kami 4 beradek n mak cik n pak cik ainol je...wee:D

Ngeri!! = anak kucing kena makan ngn kucing jantan beso n xcident apex tua 72 tahun!
Manis = ramai owg kawen..sweet memori tuk mereka..n mak cik aku tu dh balik segamat bole lepak sama2..hehe..buktinya g jeram,gng sok..hehe

1 comments:

wanwan said...

aaa kesiannya anak kucing tu meninggal :( ..dahla dia nampak plg cute dari 4 yg lain..kalau saya ateenla..bkn shj campak kucing liar tu keluar..campak kucing liar tu dlm perigi ke apa dan senyum tgk dia mati lemas ...

8share