follow me

Saturday, June 26, 2010

Yang Hidup Pasti Akan Mati Jua

Assalammualaikum sume pembaca2 blog mind spoken bg yg beragama islam..n Selamat Sejahtera OR Hye bg yg bukan beragama islam..Tanggal 24 jun 2010 ari kames yg lps lbeyh kreng kol 4 ptg lbeyh atok ngah(perempuan) saya meninggal dunia sbb sakit tua..

Lps siap wat clearance dlm kol 3pm..mak cik saya jemput kat uitm n kami trus ke segamat teman kn dier carik brg...kami pg ke sakan..sambil2 tu saya pown menyervey laa bju2 n suar2 or brg2 yg nk beli nnt..Tiba2 atok perempuan saya call mak cik saya kata atok ngah dh xde..kami terperanjat coz sblm mk cik kuar dr umah tgk dier dlm keadaan ok..biasa2 jer..atok ngah mmg dh tua..umur dier 79 tahun..ari rabu yg lps dier jatuh msa nk bngn..bdn dier mmg dh membongkok..msa nk bgn dier jatuh tersugkur...tp dier kata ok..cma xlh nk grk2 laa..so atok srh ucu beli pampers tuk dier..sng xyah nk bngn2..arwah atok ngah gelak..dier kata aku bukan baby nk pakai pampers..hehehehe(dier gelak)

soknya ari kames ari dier meninggal..dier nk plk pkai pampers(smlm xnk) pas siap2 bg dier makan n bersihkn atok ngah..atok perempuan g wat bantal kekabu tuk atok ngah kat belakang umah..bla atok masuk dlm tgk atok ngah..atok ngah dh sejuk..(dh meninggal) innalillah..jenazah alhamdulillah selamat di kebumikan pagi jumaat td..sesape yg membaca post ini saya berharap anda sume dapat menghadiahkan AL- FATIHAH tuk arwah atok ngah saya.. :)

p/s:atok ngah adalah adek beradek ngn atok perempuan saya..dier xde sape2..xde anak xde suami...dier ddk sebatang kara kat bkt kepong b4 ni..tp lps dier kerap demam..kami bawak dier balik cni tuk jaga dier..dier duk ngan atok perempuan, atok jantan n ucu kat umah atok..semoga roh nya dicucuri rahmat mu Ya Allah..Amin..

1 comments:

nass said...

inalilah..semoga rohnya d cucuri rahmat..Amin..Al-fatihah

8share