follow me

Thursday, July 29, 2010

Update!!! Rindu!!!

*gambar di atas xde kena mengena...juz nk berterima kasih kpd mereka yg ari2 menceriakan hari ku d kls..n lg sorg asyu..xde dlm gmbr..thanks bar has n anin my new classmate*

Salam satu Malaysia...agak lama jugak xupdate blog ni..huhuhu..biasa laa..d tempat baru ni line ternet xselaju mcm kat umah..huhhu.OMG! aku sgt2 nk balik..aku masih tetap teguh berada dsni dgn satu matlamat..iaitu ingin menuntut ilmu..aku akan cbe focus on the study..aku ingin menjadi pelajar yg cemerlang gemilang n terbilang...huhu..aku xnk bergantung kepada owg laen..skrg dh laen..aku kna tabah n kuat..walau ape pown yg berlaku keatas aku...xkesah laa dr segi kewangan,pelajaran n persahabatan..aku tetap aku..aku xkn berubah..but aku cbe improve diri aku yg xseberapa ni..aku mngaku aku xsempurna..aku seorg yg hyperactive d tempat bljr n seorg yg pasif bla di umah..why? i have the reason..so juz want to be silent..kalo nk idop lama kita kna pandai berdikari..aku bole saje..kecuali nk balik sendiri naek bus..hehehe..coz aku blom pernah naek bus lg tuk balik umah..myb one day..friends help me..

Assignment?ofcoz laa dh strt..dh nk sebulan aku berada dcni..aku mnjalani idop spt biasa..pg kls..xpernah ponteng lg..Alhamdulillah..aku diberi kesihatan utk terus hidup dcni..mak n abah..don worry..aten ok jer kat cni..tp nk balik!! kat cni mcm xde feel..huhuhu...kat cni xmcm segamat more friendly..kat cni like lost a friends..dlu ramai kwn..now dh kureng..but im still thanks to god coz give me a nice friend like them...aku still bole nmpk kawan2 yg pernah bersama2 ngn aku kat segamat..walaupon bukan sume...but still have.. :)

p/s:mood: rindu segamat,rindu rumah :(

5 comments:

MarelFira said...

syg, rndu kamu sgtla!!blela mau jumpa kan...kirim salam kat sume yer..

jg diri dan kesihatan bek2 yer!

misz sara said...

JELESNYE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cik ateen said...

marel:
huhuhu..windu kamoo jugak...
meh laa dtg ke pnck perdana..kita jumpe...
lh tmpg tdo umah aten or kawan2 yg laen...huhuhu...btw now marel wtpe??lama mnyepi..huhuhu

cik ateen said...

sara:
jgn laa jeles k...
xde niat pown nk wat ko jeles..
aku windu ngn ko..
huhuhu..
nk buli yana h..
huhuhu..
don worry aten xnakal kat cni..
huhuhu

meo & rangga said...

RANGGA THE CAT!!!!

8share