follow me

Saturday, August 7, 2010

Saya Cengeng!!

saya still bole senyum.. see (^^,*)

Salam satu Malaysia..sekejap jer masa berlalu kn..diam2 aku dh sebulan lbeyh kat shah alam ni..mcm2 dh berlaku kat cni..dh mcm2 tempat jugak aku dh pg..tapii xkesemua tempat lg..huhu..assgmnt pown dh melambak..biasa laa tu..student laa katakan...huhuhu..korg yg laen cmne plk?? sehat?? aku d cni mmg sehat..cma kadang sakit perut,pening pale n sesema..kat cni cuaca jap sejuk jap panas..mcm manusia jugak..sekejap suke sekejap sdeyh..n bnyk2 mggu ..mggu ni aku paling sdeyh..asyik nk menitiskan air mata jer..huhu..myb sya ni mmg cengeng kowt..bukan myb..tapii mmg pown..hahaha..

5/8/2010 yg lepas adalah befday adek aku no. 3 iaitu Ilya Nur fazereen Othman...n arini bersamaan 7/8/2010 adalah befday adek aku no.4 iaitu Ilya Nur Farezzyany Othman..Actually mggu ni aku nk balik..tapii hajat itu xkesampaian setelah mak msge bgau xyah balik this week..huwaa~ betapa sdeyhnya aku krn aku dh rindu sume benda kat segamat..huhu...So plan mmgu depan tuk balik segamat hari menjadi xkira walau ape pown berlaku..Insyallah aku akan sampai segamat gak..myb ini adalah pengalaman berada jauh dr umah..dlu kawan2 aku dh pernah rasa skrg giliran aku plk..huhu



*mereka2 diatas membuatkan aku tidak tahu erti penat bla ke kls(classmate ku since kat segamat)..thanks korg*

p/s:hope aku bole berdikari cmne nk balik sendiri if kawan2 aku xbalik..n doakan saya selamat pulang mggu depan tuk berpuasa bersama kesemua ahli Keluarga saya..saya sayang mereka sume!! muahhhh!! SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL- MUBARAK :)

0 comments:

8share