follow me

Saturday, November 27, 2010

Blog anda santek??

Santek??? hahaha..bukan santek..tapi cantik..pelat ckit mcm budak tecik! dh jgn merepek..arini saya jalan2 menyinggah blog kawan2 saya yg bru update...tibe2 ternmpk nama cik ateen dekat blog marel fira yg nma ku telah di list kn utk mndpt award blog cun or cantik..Yes! its me cik ateen yg di maksudkan?? haha:P (malu jer if bukan)hehe..tapii rasenya aku laa tu kowt...haha..btw tq cik marel yg cun melecun! muhahaha:D

*ini lah award tuk mereka yg blog santek*


Lets go check it out! soalan2 yang di berikan..ssh mcm paper cataloging aritu x??? hahaha!

berikan satu nick name tuk pemberi awrd
si bakal pengantin baru.. :)

ucapan tuk pemberi award
Marel terima kasih kerana memberi sya award ni..sya akan cube lbeyh maju dalam bidang blogger..cewahhh..xlh bla..hehe n selamat berkonvo 30hb ni n selamat hari jadi yg ke-21 :)

berikan 6 artis/ singerband yg kornag minat
alamak..aku ni mmg minat muzik..tapi yg cnfrm aku
xminat FAIZAL TAHIR! if nk senaraikan jugak aku suke black, stacy, alyah, siti nurhaliza, lan, etc..

bagi award ni kpd 7 blog yang cun dan cantik
1. Aimi Adilah
2. Kak Nisa
3.Yana MZ
4. Tiqaa (kakek)
5. Roziana
6.Nur Hidayah
7. Anin (Chakpong)

OK DONE! bg mereka yg telah di pilih sbg blog yg chntik..tahniah! mmg cantik blog korg..ngn gaya penulisan korg yg berbeza2..keep it up bebeh! yg xterpilih bukan xcantik..cantik jugak..cma saya hanya bole memilih 7.. :)

p/s: adakah aku harus duduk di hotel sehari b4 aku konvo??


8 comments:

anDi said...

alamak ten! ranking ke-7 pulak ea..haha. xpe2 dpt blog santek pun da ok bahh~ :D

thanks ya


chakpong!

cik ateen said...

hahaha..
susunan tu xbtol pown..
tapii anda telah terplih sbg blog terchntik!
hehehe

a k u y a n g k h i l a f said...

chantek ke???ahahhaha...tq2 1st lk 2... mkaseh beb

cik ateen said...

mst laa cantik..
aku suke itam kowt..hehehe
:))

MarelFira said...

wah, u r the first person yg wish woooooo.....suka2!!!thanx syg..t mau kamu wish dpn mata boley syg?

cik ateen said...

bole saja...
nnt aten wish depan mata yer..
kat ats pentas gitu..hehe..
ajak ramai2 nynyai befday song tuk marel..
wee:D

Anonymous said...

А! 我想知道,如果现在我们可以谈谈您的网站统计 - 搜索量等,我想我可以买adspace网站通过 - 让我知道,如果我们可以谈论价格和诸如此类的东西。干杯伴侣你做的非常出色,虽然。

Anonymous said...

I really like your site. Excellent content. Please continue posting such profound cotent.

8share