follow me

Thursday, November 18, 2010

Hari Ini Genap 2 Tahun


Arini ade ape yg special ekh..??? hehehe..dalam diam2 2 tahun dah..xsangka aku..lama gak tu..mmg laa kadang2 dalam tempoh 2 tahun tu aku sllu abaikan dier..lg2 bila aku masuk degree ni..mmg cnfrm aku jarang nk menatap dier..hehehe..ape2 pown aku still sayang n setia ngn kau..hope kau akan sentiasa menemani aku dikala aku bosan dan bersedia menjadi tempat luahan ku...(luahan ker?? mengarut + merapoo ade laa) ehehe.:P SIAPAKAH YANG AKU MAKSUDKAN NI??? jeng jeng jeng... SELAMAT HARI JADI MIND SPOKEN(blog aku laa)..

p/s: akan ku cube update kau sentiasa dan meninggalkan kenangan yang CUKUP INDAH selalu.. :)

9 comments:

Emil Ackack said...

hepy anniversary khas wat blog akak aten :)

Emil Ackack said...

happy anniversary ye blog kak aten..

bardboo said...

slmt berblog!! =)

cik ateen said...

emil:
hehehe..thanks.
:)

bardboo:
selamat berblog jugak..
thanks 4 coming..
:)

MarelFira said...

congrats dear..xbagi hadiah ker??kikkiki

Mohd Nasri Md. Nasir said...

2 tahun dh..sbulan 4 hari lewat drpd tarikh blog sy..hehe
hepi anniversary ye..
"makin tua blog, makin kurang isi"..hehe

cik ateen said...

marel:
thanks marel
hihihi...
adiah yer..
xde kowt..juz bg dier kasih syg dgn cbe mngupdatenya sllu..hehehe :)

Nasri:
hahaha..yekew..happy belated befday tuk blog awak jugak..hehehe..
tulaa..makin tua makin liat nk mngupdate..tp xpe..insyallah ct sem ni xmengabaikannya..n cbe mngupdate sllu..hehe

the tale of teruterubozu said...

happ anny blog ateen!!!

cik ateen said...

mekaceh ain hana..turn blog aten plk sambut anniversary..hehehe
;)

8share