follow me

Monday, November 29, 2010

Kami Menggegar SHAH ALAM!

*sumber pic: google*

Perghhh! tajuk entry nk gempaq jer..hahaha..arini update secara ringkas jer..coz blog ni akan ditinggalkan selama 1ari mulai arini..huhu..korg yg masih terus blogger singgah2 laa teman blog saya yer..hehehe.. sudah2! arini aku n family aku akan bergerak ke shah alam dan mnginap di hotel..spt yg korg ketahui..sape yg follow blog ni laa..sok bersamaan 30 November 2010 adalah hari bersejarah bg aku n kwn2 aku...akhirnya usaha selama 3 tahun berbalas dengan majlis Konvokesyen yg ke-73 ni sok..xsaba rasenya nk jumpe mereka2(kawan) semua! mst berwrna warni..ade merah, pink, biru, purple, hijau, n laen2 wrna lagi..hehehe..colourful mcm ari raya plk..ngn msg2 sume dah tinggi2..hahaha:P coz terpksa pkai kasut tumit tinggi..hopefully perjalanan saya ke shah alam sumenya selamat n majlis konvokesyen saya tu pown berjalan lancar..Amin...

*anak ayam berwrna-wrni..saje nk letak coz comel..hee*

HAPPY GRADUATION to all my friends..kita kasik gegar UiTM Shah Alam sok dengan kehadiran kita dgn berjubah biru itu! Pastikan segala memori kad kosong yer..kasik pecah segala lensa2 yg ade..lagi En. Nikon n En. Canon..if ade En. Sony ok gak! hehehe:P kepada sahabat2 yg belom berkonvo di jemput hadir..bawak bunga skaly tuk sya..hehe..:P

*sok nk bunga ni!*

p/s: xlupe sok befday kawan saya iaitu c bakal pengantin baru cik marel fira :)

6 comments:

MarelFira said...

wah,berbunga d hati..tibe2 ade psnn kat situ ag.thanx yer cik ateen yg cute mute nih..malu2 kucing d situ, segan woooo...

mau amik gmbr bersama yer?jgn lp..eheee..sok jubah marel akan menutup semua baju saya..nmpk jubah je yg berjalan nnt..hahahha...

c u soon dear!baik2 yer

Marya Hana . said...

heee. bunge 2 i dapat 3.. :)

congrat's ateen ..

cik ateen said...

hehehe..
mst laa ingt befday cik marel..muhahaha:D

ok! nnt kita amek pic sama2..
hahaha..sok ramai2 kita memperagakan jubah ultramen yg besar itu!
wee:D

jumpe sok sayang :)

cik ateen said...

hana:
wow!
dapat 3?? jelesnya...
saya 1 pown ssh nk dapat..
hehe..
btw u dh berkonvo kn! now turn i plk..
hehehe

-yana mz- said...

nk munge juge..

nur hidayah said...

congrats ten :)

8share