follow me

Friday, November 19, 2010

KEPUTUSAN Pemohonan KOLEJ



Korang nampak x pic kat atas tu..hehehe..Sekarang jam menunjukkan kol 2.15am...Dah pagi dh pown..aku xtau kenapa tangan aku gatal nk bukak student portal pg2 buta ni..upe2nya sebab nk cek kat ehep system..Alangkah bahagia dan seronoknya dier tulis PEMOHONAN KOLEJ BERJAYA!!!! yeahhh!!! dapat duk kolej lg..xyah sewa umah kat resak..alamatnya aku nnt ari2 terjun kolam resak..hahaha:P Thanks yer pihak pengurusan kolej yg bg saya duk kolej lg..hehe..no blik?? bg laa no blik sekali..hehehe..Pasni tggu result EXAM plk..ddi jangka kuar 10 Disember ni..cuak plk aku..dh dekat kowt..insyallah result aku ok.amin..

Sila Klik tuk login STUDENT PORTAL

p/s: pada kawan2 ku di puncak perdana yg blom cek result kolej selamat mengecek yer.. :)

9 comments:

Marya Hana . said...

woo. x check lagi ouh!
harap2 dapat jugak

cik ateen said...

Hana:
hehehe...pat2 cek..
gdluck yer..
mst dapat punya..
:)

EMIL ACKACK said...

untuk nr ada tak kak?
haha

cik ateen said...

emil:
hahaha..
nr xde yer...harap maaf..
sila cbe apply mintak dalam..
tapi bukan kat puncak perdana laa..
kat uitm segamat..wee:D

Mohd Nasri Md. Nasir said...

tahniah..hahaha

-yana mz- said...

yeayy..
saye pon dpt..
hehe..congrates aten..
tengok result cm ne pulak ye..
insyaAllah...=)

cik ateen said...

Nasri:
thanks.. :)

Yana MZ:
insyallah..
kita dh usaha now bertawakal kepada-Nya..kita doa kejayaan bersama yer yunk..
:)

nur hidayah said...

uhuk......kte xdpt kolej la ten

cik ateen said...

ida:
laaa npe xdpt kolej ni..
abes tu ko wat rayuan x??
wat laa..
mne tau dpt..
insyallah..
:)

8share