follow me

Thursday, November 11, 2010

Update!!! Home sweets Home :)

Tanggal 7hb Nov..saya bernama ILYA NUR FATEEN OTHMAN telah abes exam tuk 1st sem degreenya..Paper last aritu kat bhgn catalog mg agak susah..hope aku dh wat yg terbaek..now juz redha dan bertawakal kepada-Nya..

Now aku dah berada kat umah..n since balik aritu aku blom kuar kemana2...so agak bored..bila kat puncak perdana asyik tanya bila nk balik rumah..now bila dah kat rumah xtau nk wtpe... n mcm biasa laa..ct2 sem saya sama seperti dlu.. makan, tdo, on9...makan balik balik..on9 lagi.... tgk muvie...itu sahaja..hahaha:P

p/s: ok laa..ni saje utk entry kali ini..nnt sya cter ape aktiviti2 yg saya wat masa di puncak perdana n ape aktiviti saya seterusnya selepas ini..:D

4 comments:

kay yea said...

bes nye dah cuti~ :D

cik ateen said...

kay yea:
beshnya..sampai dh xtau nk watpe..
hahaha

MarelFira said...

ye ye, cik ateen sudah update blogg..rndu amat kat kamu dear..

cik ateen said...

owh marel mish u too...
aritu bru cter2 psal marel..
arini marel mncl kat blog aten..
muahaha!!

8share