follow me

Saturday, December 25, 2010

25 December 2010! 3 in 1!!

Salam satu Malaysia! Hari ini sudah pown masuk ke hari baru bersamaan 25 December 2010! ade ape dengan tarikh ni yer?? hmmmm?? Jom kita check it out! woot!! woot!!

Selamat Hari Jadi ke-21 Untuk Yana MZ!

Nama penuh kawan saya ialah Liyana Mohd Zabidi..Di sini saya ucapkan selamat hari jadi yang ke-21..semoga anda happy2 selalu bersama2 orang tersayang (family,friends & fitri!).. dengar sambut befday kat pantai kn..i mish u girl! lately asyik terkenang zaman2 diploma! rindu nk miscall yana b4 g kls..rindu nk tggu yana kat depan pak guard intan! rindu nk g kls sama2! rindu nk study sama2! ape2 pown..semoga yana akan terus success dalam hidup! n mari sama2 kekal kan kecermerlangan sehingga habes degree! ^^

Merry Christmas!!
ok! kepada mereka2 yang bukan beragama islam saya ucapkan selamat hari natal kepada korg sume! enjoy ur da today! n if ade hadiah nk bagi kat saya pown besh jugak! HOHOHOHO!! MERRY CHRISTMAS!!

FINAL IDOLA KECIL 3!!!


Ok! xkesah laa ape korg nk cakap..janji aku memang follow idola kecil ni dari dulu lagi..why? bakat diorg lagi bagus dari artis2 yang besar tua bangka tu! haha! TV9 memang bagus buat rancangan ni! dan pujian yang teramat2 untuk tenaga pengajar idola kecil yang membimbing kesemua sekali dengan bagus..diorg bukan sahaja pandai menyanyi..menari pown bole! n ade style bebeh! malam ni adalah kemuncak segala2nya! nasib baik final malam ni..bole aku tgk..coz next week aku dah kena balik puncak perdana!


kelima2 di atas adalah perserta final malam ni! siapakah mereka..dari kiri Harris, Hadi, Balqis, Puteri dan Syazlin! U know what! 5-5 peserta ni mmg aku paling suke dari awal! lagi2 3-3 perempuan tu n Harris! Hadi kureng ckit! tapi dier Comel! Tombam Tombam pown comel jugak! haha! Siapakah yang bakal menang malam ini? kita tggu dan lihat sahaja yer..if dlu kedua2nya di ungguli oleh kaum wanita! Juara 1: Wada! Juara 2: Dayana! Juara 3: ?????? tungguuuuuuuuuuuuu.... Hidup Penuh Semangat!

KLIK SINI! untuk melihat lebih bnyk pic!

p/s: sume diatas berlaku arini so dah mcm 3 in 1 laa..hehe.. n cuti aku dah tinggal seminggu! myb ahad ni aku akan twun ke JB then Singapore.. :)

0 comments:

8share