follow me

Friday, December 10, 2010

Alhamdulillah! Syukur sangat!! :)


Ku hulurkan tangan ku lalu menadah tangan mengucapkan Alhamdulillah dan terima kasih Ya Allah aku bersyukur sangat2 krn ko makbulkan jugak doa hambamu ini! Insyallah dikesempatan ini hambamu tidak akan lalai utk terus belajar dan capai kejayaan demi kejayaan..Insyallah sem depan akan ku tingkatkan lagi mutu pelajaran..walaupown orang kata amek minor system ssh..dengan minat aku terhadap system insyallah aku cbe belajar satu persatu daripadanya! terima kasih MAK & ABAH! LECTURER2 PUNCAK! HAS!, ANIN!, ASHU!(teman sgrouop), RAKAN2 KLS ISD203A (yg bnyk share2 ilmu msa stdy week n exam), ANAK2(housemate sentiasa wat aku senyum! rindu korg sume!) n rakan2 stdy yg len especially FIZA & MIJAH(teringat malam2 discuss ngn korg b4 tdo!) TAHNIAH tuk korg sume yg dh check result! now perasaan nebes dah ilang...hehehehe :))

p/s: mood HAPPY & bersyukur sgt2! TERIMA KASIH Ya Allah :)

11 comments:

MarelFira said...

syukur, congrats dear..keep on success..

qema_QD said...

hahaha..good luck laa kak aten...kitorg mmg suke wt happening kt rumah :)

syazwani tajudin said...

congrates kak ateen, dgr cite DL ek?
alhamdulillah. dut tak mampu nak DL cm kak ateen. huhu

cik ateen said...

marel:
thanks! doakan aten terus success yer..
:))

cik ateen said...

aqma:
hehehe..rindu korg sume laa!!
tahniah jugak kat aqma! DL jugak kn..
:))

cik ateen said...

dudut:
yup2..
Alhamdulillah..syukur sgt2..
degree ssh adek oi..
insyallah ade masa lagi..cbe selagi mampu yer..
:)

wanwan said...

congrats ateen :) semoga lagi berjaya lagi sem depan :)

-yana mz- said...

congrates budak dL!!

cik ateen said...

wanwan:
thanks wan..
wan jugak tahniah!
doakan aten yer tuk kejayaan seterusnya..
hehe

cik ateen said...

yana mz:
TAHNIAH JUGAK UNTUK ANDA BDK DL!!
:))

cik ateen said...

yana mz:
TAHNIAH JUGAK UNTUK ANDA BDK DL!!
:))

8share