follow me

Wednesday, December 15, 2010

BlogLarian!!!

Ok arini saya rajen nk wat tag! saya telah di invite or di tag oleh cik semut n Yana MZ..terima kasih untuk anda berdua..dh lama dh cik semut tag saya ni..baru arini nk wat..hehe..n yana mz pown tag saya benda yg sama..so now jangan lengahkan masa jom wat tag ni..hehe

Cara-caranya seperti berikut:

1) Letak banner ni dan link kan ke http://bloglarian.blogspot.com/


DONE!

2) Lengkapkan Slogan "Saya suka berblogwalking kerana...." (tidak lebih 30 patah perkataan)

" Saya suke berblogwalking kerana...saya suka mencari maklumat-maklumat yang terkini dari blog kawan-kawan saya..seperti tips-tips dan tutorial yang membantu saya untuk berblog..Dan paling penting saya boleh menambah kenalan dengan berblogwalking.."
DONE!


3) Follow Bloglarian
DONE!

4) Tag 3 orang atau lebih rakan

1. Kakek
2. Nur Hidayah
3. Anin (Chakpong)
4. Marel
5. Dudut
6.Kay Yea
7. Sape2 laa yg ingin join BlogLarian.. :)
DONE!


5) sila beritahu rakan yang anda Tag memalui comment
DONE!

6) Tinggalkan link post anda di comment di sini bersama NAMA BLOG ANDA
DONE!

8 comments:

nur hidayah said...

huhu xpaham la mende blog larian nih...

cik ateen said...

ida xpaham yer..
aten pown mula2 xbpe nk paham..
tu yg malas nk wat tu..
tapii aten wat jugak..
rase dier cmni..
ida wat mcm aten wat ni..
juz amek pic dier tu..pastu cter ape blogLarian ni..
pastu selesaikan slogan dier tu..
then tag sape2..
pastu amek link ida pasal blogLarian pastu anta kat komen bloglarian ni..aten wat cmtu..
nnt ida tgk hasilnya kat sana..idanya link blog akan tersenarai dlm list..
rasenya camtu la..
hehe

tiqaa said...

perasan jugak ramai yang wat entry pasal bloglarian. huu :D

cik ateen said...

tula..
mula2 aten xpaham taw..
pastu td aten jumpe cara yg btol..
ni baru btol kan,,
haha!

kay yea said...

hehe..thnx..kA dah juin la bloglarian neh~ :)

cik ateen said...

kay yea:
owh yekew..
ok2..
selamat join bloglarian..
hehe..
jgn lari2 yer..
:)

aNdi.Hanin::حنين نظوره said...

oooo..ini yng ko tag ak ek. ok.ok

cik ateen said...

anin:
yup2..
ni laa aku tag ko..
silaa laa wat..
hehe

8share