follow me

Sunday, December 26, 2010

Harimau Bertemu Garuda!!


Ok malam ini adalah malam yang di tunggu-tunggu oleh seluruh rakyat Malaysia dan rakyat Indonesia! Malam ni adalah pertembungan pertama Harimau bertemu Garuda! hahaha! atau lebih Professionalnya Malaysia bertemu Indonesia dalam perlawanan Akhir Piala AFF Suzuki. Bagi mereka yang macam aku..tidak ada astro dekat rumah aku xsure pula ade siaran langsung kat RTM 1 atau RTM2.. if tidak ada..cuba anda Klik Sini untuk mengikuti siaran langsung melalui Internet! Jadual perlawanan adalah seperti berikut:





Ayuh rakyat Malaysia bangun!! sokong Malaysia walaupown Malaysia sudah kalah dengan Indonesia 0-5 pada pusingan awal! kita lupekannya...walaupown xdapat membeli tiket dgn harga rm30 untuk memasuki stadium bukit jalil! duduk laa di rumah dgn memakai jersi Malaysia! if xde jersi macam aku ni tapi teringin nak ada! wat mcm aku! camni!

Santek xjersi saya! hahaha! wat kat Facebook jer..jadik laa..love it!! muahhhh!!

p/s: Jangan lupe saksikannya malam ini! berapakah keputusannya agak2??hmmm...tunggguuuuuuuu

10 comments:

Aduka said...

bersemangat sungguh cik ateen.. =P

ini q i L L said...

go malaysia go! :D

Lelaki Ini said...

chaiyok2 malaysia!

cik ateen said...

@Aduka
hehhee...mst laa aduka!
saya anak malaysia!
hehe!

cik ateen said...

@ini q i L L
yeah!! Malaysia dah menang!!
:)

cik ateen said...

@Lelaki Ini
Malaysia menang 3-0
yahooooooooooooooo!!!

My Bloggie ! said...

yeah !!!!!! :)

cik ateen said...

@My Bloggie !

hahaha! isma yeahhhhhhhhhhh!!!
tggu entry baru pasni..
:)

-yana mz- said...

3-0..yuhuuu..hehe

cik ateen said...

@-yana mz-
yeah!
Malaysia menang!!! hehe

8share