follow me

Tuesday, December 21, 2010

"JOM JOIN CONTEST Tiqaa Wonderland!"

Bismillahirrahmanirrahim...Assalammuailaikum warga2 blogger! mari singgah sini ade contest sedang berlangsung! support saya k! saya ingin jadik antara orang yang bertuah menang Contest Tiqaa Wonderland! Saya masuk 2-2 kategori! hehe :D

Gambar Candid Saya!

Insyallah gambar2 aku ni nampak btol2 candid
seperti cik tiqaa mau! langsung xpandang camera ok! xcontrol ayu pown!
hehehe :D

gambar ni di snap oleh kawan saya Suriani ketika saya bermain2 ditepi tebing laut kat jeti pekan kuah! ni tgh tggu feri nak balik segamat! gambar candid ni ala2 aku ucapkan bye bye bye kat LANGKAWI PERMATA KEDAH!

ok! gambar ni candid jugak ok! walaupon bole jugak masuk kategori senyuman kegembiraan! hehe..saya xpandang camera..xcontrol ayu..di snap oleh kawan saya Yana MZ..pic ni kawan saya Has nk suapkan saya donat! (myb saya malu tu yg saya elak!)


Senyuman Kegembiraan!

sebelum tunjuk gambar kita senyum dlu.. :)))
manis x saya senyum cik tiqaa!hehehe..
aten akan paparkan senyum paling ikhlas terpapar jelas di wajah aten! gigi pown nampak ok!
xtipu! senyum sokmo sampai ke telinga :D

Haa!! saksikan senyuman kegembiraan saya yer cik tiqaa! mmg sampai ke telinga dah tu! gambar ni kat Gunung Ledang saya pown xsedar di snap n di zoom oleh kawan saya amalina yang xmandi masa tu! jauh dier duduk! skaly dier zoom kami sampai nampak muka jer! mmg jelas kelihatan segala air2 kat muka! i like this pic! u like?? hehe :D

Ok! pic ni mmg dah lama tersimpan dalam folder kat laptop..webcame awal2 diploma..baru dapat laptop kn ..jakun laa ckit! so kami geng2 mony membibitkan memori dengan wat senyuman kegembiraan dengan menunjukkan gigi kami!! hehehe :D

Ok now nak tag orang plk!

1. Nur Hidayah!
2. Anin!

Sila ke "Jom Join Contest Tiqaa Wonderland!"

p/s: penat dah mulut ni membahasakan cik tiqaa! xbiasa pulak saya! ehehe..hope entry ni dapat menarik hati cik tiqaa! :D

8 comments:

tiqaa said...

fulamakkk! over you kat gambar candid tu. hehe. gudluck ;p

aNdi.Hanin::حنين نظوره said...

alamak ten, ak xde gamba candid. gamba org lain ad la..huhu

cik ateen said...

@tiqaa
HAHAHAHAHA!! over ker u! alamak! malu laa..
pic mne yg over??
yg no.2 laa tu!
hahaha!

cik ateen said...

@aNdi.Hanin::حنين نظوره
xpe2..carik pic ala2 candid pown ok laa..
hehehe
:)

Siti Nadiah said...

nmpk krus plak kn ak.hahaha

cik ateen said...

@Siti Nadiah
hahaha!
now u gemok ker??
hehehe..
dlu dip!
skrg degree..
lama xnmpk ko laa..nk jumpe laa nnt..hehe

-yana mz- said...

comel aten cenyummm..hehe

cik ateen said...

@-yana mz-
thanks my dear..
:)

8share