follow me

Monday, December 13, 2010

Percuma!! On9 percuma datang lagii!!

Ok arini aku xtau npe aku malas sgt nk on9..tapii td pas magrib aku on laptop tibe2 aku ternampak barang bagus! hahaa! ape lagi jom laa check it out!

Dulu tajuk entry On9 Free!! 24/7 dlu ramai yg kecoh gna opera mini kn..mmg syok abes laa on9 gna opera mini..di mana2 sahaja xkira masa or tempat kita bole access internet secara percuma..tapii xlama kemudian opera mini dh kna block! now tibe2 aku terbca entry kawan blog saya aduka yg bertajuk Free Mobile Internet Access for Maxis And Digi..lepas baca2 aku try laa guna benda alah ni..di sebabkan aku telah ckp syarat2nya spt mgguna hp NOKIA and Pengguna Maxis pra-bayar so aku berjaya menggunakannya..tapii lps di cuba2..mmg xde masalah nk access..u tube pown bole bukak! tapi sume benda yg nk kna sign in ak xlh nk msk..whyyy?? ak pown xtau npe..now benda ni xpenting sgt tuk aku..coz aku duk umah jer..gna brdbnd dh ckp..hehe..so ak telah switch semula kepada prepaid hotlink! anda yg cukup syarat2nya bole laa mencuba..mne tahu anda sukekannya..saya sekadar share2 jer..sahring is sexy! hehe!

So credit to aduka coz share maklumat ni ngn blogger2 dier.. :)

dlu gna opera mini! mmg sgt2 besh!! kn besh bole gnakannya lagi..

syarat2nya adalah:
1. Hanya hp NOKIA & SONY!
2. pengguna Maxis and Digi pra-bayar!

REMINDER!: Do it at your own risk. This is just an information-sharing post. NO encouragement to break the LAWS.

ni laa browser dier! sume ade!! yup dier gna application BOLT!

Untuk ketahui cara2nya...
Sila klik sini tuk pengguna Maxis
Sila klik sini tuk pengguna Digi

p/s: SELAMAT MENCUBA!

8 comments:

Aduka said...

Sila edit artikel.bkn nokia je.sony pn bleh..tgk aduka ni.on thru sony.hehe

cik ateen said...

yekew..ok2..
thanks!
dgr yer kawan2..sony pown bole..
jnji korg pndai crik setting sendiri..
hehehe
:)

kay yea said...

waa..cool~ :D

MarelFira said...

ye ye ye, nk jugak....ececeh, buang tebiat na.hahahaa

cik ateen said...

kay yea:
hehe..
cool kn..dh try??
selamat mencuba yer..
:)

cik ateen said...

marel:
sila2..mne tau marel sukekannya..
sekadar share bersama2 teman..hehe
:)

Ain Atika said...

kalau talipon yang xada gprs boleh ke??? huah2//

Aduka said...

"sume benda yg nk kna sign in ak xlh nk msk..whyyy??"

yg ni ok je ci aten.. tp kne byk2 kali login la.. haha..

8share