follow me

Friday, December 24, 2010

Tag Dari Hanim!


Syarat-syarat:
1. Tag ini di jawab dalam bahasa melayu sahaja
2. Tag orang yang telah mentag anda
3. Tag orang yang anda mahu tag

Ok jom jawab soalan2 yang ada!

1. Apakah yang anda lakukan 30 minit yang lalu?
Marah adek no.4! haha!

2. 2 jam yang lalu?
aku pusing2 umah pastu pg lipat baju!

3. Anda suke?
saya sangat2 suke barang2 elektronik! dan saya suke KIMI RAIKKONEN!

4.Minggu lepas?
ari jumaat lepas saya x pg mane2..sya duk umah jer..

5. Tiga buah lagu yang anda boleh dengar berulang2 kali?
a. I'll be back-2pm(maaf mmg tajuk lagu bahasa Inggeris!)
b. Kekanda Adinda-Atilia & monoloque (lagu blog skrg!)
c. Twinkle away-Brainstewz (lagu blog b4 ni!)

6.3 binatang yang anda tidak suka?
a. Katak!
b. Lipan!
c. Ular!

7. 5 fakta tentang diri anda
a. saya ni seorang yang peramah dan ceria orangnya
b.saya seorang insan yang belum sempurna sepenuhnya!
c. sangat suke berkawan!
d. sedang menuntut ilmu di UiTM Puncak Perdana!
e. anak jati SEGAMAT!

8. Tahun depan anda mungkin..
mungkin saya akan berjaya bersama ahli2 kumpulan saya untuk bersama2 dekan..insyallah..akan teruskan USAHA! & mungkin ade seorg teman lelaki! hahaha!

9. Saya tak reti..
nk bergaya dan berdandan..ingin cbe menjadi wanita melayu terakhir! cewahhhh!!

10. Saya pandai..
buat kueh taw! paling suke buat kueh KARIPAP SARDIN & KASTURI!

11. Kawan saya..
owh mmg ramai! kn saya dah bgau..saya mmg suke berkawan! jgn halang saya berkawan yer!

12. Saya ada..
Saya ada latop acer 4720, hp e72, n73 & etc..., saya ade beruk band celcom, saya ada external 500gb,saya ade pendrive 1gb dan mcm2 lagi laa saya ade! terutamanya AACR! (bhgn ni saya guna bhsa rojak yer)

13. Saya seorang..
perempuan yang suke memendam perasaan dan xsuke untuk meluahkan perasaan jika ada masalah..

14. adik saya..
ade 3 org..sumenya JOYAH! yg no.2 boros! no.3 bingit! no.4 keras kepala n kepochi!

15. saya xpernah bosan dengan (senaraikan 4)
a. Nyanyi!
b. Jalan2!
c. Makan!(lg2 mak masak)
d. Menatap komputer riba ku ini!

16. Bilakah pertama kali anda bercinta?
tidak pernah! saya keseorangan..kesunyian..cinta monyet xnk masuk..tu bukan cinta pertama! haha!

17. Perkara yang orang selalu xpercaya tentang anda
hmmm..xtau laa pulak! xpercaya dengan kejujuran dan keikhlasan hati aku kowt..haha!

18. Saya rindu..
PALING rindu sekarang! ex wingmate 3C! rindu nk bersuka2 ria kat wing tu ngn korg sume..pastu geng2 mony..pg mndi sama2! pastu wat bising dalam toilet! g bilik Nur Hidayah mintak teh boh 3 in 1.. rindu kenangan ngn akak2 BAAC & ECAH! (kenangan part 1-3 diploma)!

19. Saya xsabar..
nak habeskan degree dengan membanggakan kedua2 ibu bapa ku dengan kelulusan spt ini*** dan seterusnya mendapat kerja yang bagus.. :)

20. 5 laman yang anda selalu layari
a. FACEBOOK!
b. BLOGSPOT
c. FORMSPRING.ME
d. STUDENT PORTAL
e. GOOGLE

21. Siapa anda mahu tag!
a. Nur Hidayah
b. Dudut
c. Aqma
d. Hanim

p/s: selesai sudah jawab soalan2 kat atas tu..korg yang di tag sila laa jawab yer! terima kasih!

5 comments:

nur hidayah said...

haha nnt aku wat

cik ateen said...

@nur hidayah
hehehe..
maceh!
wat yer..
ko dh start stalk aku nmpk!
ak pown nk stalk ko jap lg..
tggu kedatangan aku!

qema_QD said...

mak...cne nk wt mende nie?? okay2.. copy paste eA??

qema_QD said...

mak,,cne nk wt mende nie?? copy paste ea? haha

cik ateen said...

@qema_QD
aah copy and paste jer nk!
senang jer..
wat laa yer..
hehehe..
jawapan jgn sama plk..
hehe

8share