follow me

Tuesday, December 28, 2010

Topup2!!! Siapa Mahu Topup!


Salam satu Malaysia! Hari ini bersamaan 28hb december..aiyooo tggl berapa hari jer lagi nak balik menuju ke puncak! huhu..Ok! harap maaf yer tajuk entry saya tu nak gempak jer! saja jer nak panggil korang singgah sini..hehehe.. Ok saya nak tanya sape pengguna setia maxis??? sila angkat kening anda begini ^^

If korg tau bila maxis diasakan?? haha! dh maen sejarah pulak kat sini! maxis diasaskan pada tahun 1993 kemudian di senaraikan kepada umum pada tahun 2002! Maxis telah mengendalikan nombor 012, 017 dan 014..tapi kan aku kurang paham ckit pasal Hotlink? ape kaitan dier dengan Maxis? adakah Maxis hanya perkhidmatan telekomunikasi..manakala Hotlink adalah rakan partner Maxis yang menjual topup or Kredit untuk pengguna Maxis! haha! if sape2 tau bole share ngn saya di sini! Ape sebenarnya motif aku nk citer ni?? ok jom check it out!


Korang ingat tak lagi wajah2 kad topup zaman2 dahulu kala! hahaha! jom kita mngimbas kembali before nak masuk tahun baru 2011!



Dulu kad topup besar! pastu kad dier keras!aku rase mesti korg ade simpan kn! khazanah peribadi tu! simpan baik2 yer..susah nk jumpe dah sekarang..memang xjual dh pown! haha!

pastu macam ni pulak! still kad yang bersize besar! tapi ade gambar pemain2 bola sepak dunia! if korg nak tengok pic Fahmi, Muslim,Safee, Norshahrul, Mahali, Kuna...memang belum ada laa! insyallah if Malaysia juara dunia FIFA! ade kemungkinan pic diorg plk selepas ini! hehe..

Pastu berubah seperti di atas ni pulak..yang kad berwrna putih kuar dlu..pastu atas dier baru laa kad panjang yang bawah sekali tu! sekarang if korg g kedai jumpe yang ni jelaa..

haaaa!! yang ni bukan kad topup yer! zaman sekarang kan dah maju..xyah beli kad topup pown xpe! korg juz beli secara reload jer..contoh macam mak2 kita yang dh berumur tu..malas nk maen gores dan menang..dier juz bg no suruh masukkan topup! mak aku laa tu! hahaha! n if korg nk tau! aku pown jual topup secara reload! insyallah sem depan aku jual lagi yer! hehe! student2 puncak if nk topup cari ILYA NUR FATEEN! :)

Ok! now d latest one is TIKET PANAS! haha! HOT TICKET! sape yang dah pernah beli topup ni! angkat kening lagi skaly! ^^ ok! aku dh pernah beli! skaly jer..menyesal sudah!! aku xsukeeeeeee!!! bagi orang yang macam aku xberbaloi langsung! aku rase youth club aku lagi bagus! so better aku topup biasa! jimat! dan selamat! haha! yang xde youth club bole laa kowt nk try ni..myb ade di kalangan korg suke hot ticket coz dier berbaloi bg anda..dengan ape yang di tawarkan..call selama 70 minit dan 120sms dengan harga rm10! xberbaloi bg aku..dengan membeli 2 kad topup rm10 akan dapat beli pizza dgn hanya menambah rm1..pizza tu besh laa! hehe..xpe2 pilihan masing2..bg aku sekali cukup untuk merasa hot ticket itu!
Tiket Panas! or Hot Ticket!

p/s:abes pown entry ini! jumpe di laen entry yer!! daaa!!

4 comments:

nur hidayah said...

aku xkire...aku da g entry ko, aku nk topup free gak :P

cik ateen said...

@nur hidayah
hahaha!
ape laa ko ni ida!
berkeras nk jugak topup free!
xde laa..
sorry yer..
datang lagi di laen entry..
hehe

-yana mz- said...

aten2..da msg abg tu..nnt die bgtau..
die ngah bz bisns brooch..huhu..

cik ateen said...

@-yana mz-
hahaha!
ok2..
mcm2 bisnes laa dier tu..
hehehe..

8share