follow me

Thursday, December 30, 2010

Tsunami Khairul Fahmi Melanda!!!


Salam satu Malaysia! semalam penat jalan2 kat Melaka aku sampai jer rumah terus ambil control tv nk bukak RTM 1..(org xde astro laa kn!) ape lagi tengok bola! dengan xtuka baju suar sume! lantak laa! habes masa separuh pertama baru aku tuka! Seperti yang korg dengar2 sekarang..nama Khairul Fahmi bagaikan tsunami di Malaysia ni! eh bukan sahaja di Malaysia! Indonesia skaly laa!! pergghhhh..dasattttt bro!! pasni cuba bukak mata dunia Eropah plk yer!


Entry semalam aku pinggirkan Fahmi wat sementara waktu untuk memberi ucapan kepada Rajagobal olok2..hahaha! now entry kali ini awak yang punya yer! bukan awak sahaja Elia gf awak tu skaly! Tahniah untuk korg berdua! mmg tengah tsunami sekarang ni! di mana2 sahaja ada sahaja org bercerita pasal Fahmi! dh ade Fahmi mst ade gf dier Elia! waaa!! secara jujur memang jeles dengan awak Elia! haha! Tahniah kerana memiliki En. Apex awak! dah 1 tahun 4 bulan 3 minggu bersama kn! tahniah2! jaga dier baik2 yer..


Now dier dh makin popular! kat Facebook jgn ckp laa! sume tgh sebok cter psl dier..pastu kat twitter(fahmi xde twitter), n paling penting kat blog gf dier! aiyooo!! kadawaley! bukan Elia jer terkejut beruk aku pown jenguk pagi tadi terperanjat! haha! biar betol (versi iklan susu) xsilap aku masa aku follow Elia bru ade 200 lbeyh org follower..now amek ko! dah cecah 2700 something!! woot!! woot!! cayalah Elia!

Nama Fahmi dah tercatat dalam Trend kat twitter..if dlu orang pertama Malaysia yang tercatat kat cni adalah Dato' Lee Choong Wei! now fahmi menjadi orang ke-2! (sume ahli2 sukan k! sebab tu aku suka sport! xsuke politik! ahaha!)

kat twitter jugak! ade awek Indonesia suke c fahmi jugak! hahaha! abes laa awak Elia! xsenang duduk dah pasni! hehehe..n yang paling xlh bla kat bawah ni!!

Nora Danish pown minat! siap suruh call lagi! nasib baek aku xminat pown nora danish tu! hahaha!yang ni Elia mesti rase takut sudahh..hehehe..
(sumber pic adalah dr blog Elia!)

Sperti yang kita ketahui Fahmi dah pergi umrah..tengok kepala dier botak dh macam wong fei hung dah!! hahaha! tapi ALHAMDULILLAH rezeki dier melimpah ruah sepulangnya dier dari umrah!

Ucapan untuk Elia: if sempat baca blog saya! dulu blog saya pown macam elia! tapi semakin hari semakin rajin untuk mendesign! teruskan berblog yer! mungkin 1 hari nanti blog awak bole mengalahkan blog Hanis Zalikha! awww!! HZ pown saya minat! hehehe..kim slm ngn ur en Apex yer!! n terima kasih berkomentar dengan post2 saya yang dulu!(xsangka sempat awak singgah!)

8 comments:

zaty luvlianncezzz said...

haha..tataw la entry awk yg ke bpe dh sye bca sak kairul fahmi ri ne..
seyezz elia da femez beb!

cik ateen said...

@zaty luvlianncezzz
hahaha! sah2 elia dah femez!
bila ntah kita nk femez cam dier ekh..
if camni..nk jadik PA diorg laa..
hahaha!
mmg tgh musim fahmi...
mari kita layannn...
pasni musim AJL plk!!
:)

zaty luvlianncezzz said...

tu la ...ajl lak kn t..frendly awk nie.. sye lak bwu nk mula ber-blogging..huhu

aNdi.Hanin::حنين نظوره said...

ohoho. dah femes ke fahmi ni? ak baru perasan dia wujud bila ..dia tangkap bola santek gilerrr kowttt!!

cik ateen said...

@zaty luvlianncezzz
yup2..
pasni AJL plk!
hehehe..
pastu saya fokus dengan f1 n bdminton plk..hehehe..
friendly yer..saya mmg suke berkawan..
:)
bru berlogging yer..bpe lama dah ade blog?

cik ateen said...

@aNdi.Hanin::حنين نظوره
hahaha!
dh femez gitu!
kalah famous amous dh!
hehehe..
xpe2! ko still blom ketinggalan lagi..
now tgh musim fahmi..
hehe

Marya Hana . said...

elia tu kawan i.
dok sebelah mse sekolah.
berkepit ke sana sinun.

meh jengok entry ye ateen.. :)

cik ateen said...

@Marya Hana .
marya dah tgk dh..komen skaly..hehehe..
kawan baek u yer msa sek!
keciknya dunia ni..
di kecik kn oleh alam maya..
hehehe..
btw u dah siap packing2 brg nk balik...
i malas sudah!
hahaha

8share