follow me

Sunday, December 12, 2010

Word Search kat FACEBOOK!

sila klik pic di atas jika anda pown teringin try bermaen gak!

Arini mcm biasa..bangun2 dari tdo jer pusing satu umah..pastu tgk ape yg ade..pastu masuk balik bilik terus on laptop! haha! mula2 reply laa komen2 yg ade..pastu tibe2!! saya nmpk game word search kat home facebook.. masa tu xsilap saya Anuar Umar yg maen! actually b4 ni dh nmpk dh ramai yg maen..n paling kerap nampak maen game ni Totan! hehe..Totan kawan bru kat FB aritu konvo duduk sebelah dier! game ni mcm baru jer..or aku yg xtau kewujudannya..haha! aku maen gak game dlm fb like cafe world, baked life n hotel city..restaurant city lama dh xbukak!

Facebook yg wajib setiap ari on walaupown bosan dah!hebat x penangan FB ni.haha!

setakat ni aku maen game ni mcm dh addicted..why? coz dier pksa aku kejar points kawan aku..haha! persaingan sehat ni..mcm game2 laen laa...cma yg ni mnggunakan kepantasan otak n ketajaman mata! bgs tu! hehe..setakat ni dh 2 kali maen..lps ni maen lagi..yes! ade gak game yg menghilangkan kebosanan aku terhadap FB! ari2 on9 dh muak xtau nk wtpe..bosan bosan bosan..tapi still on9 fb! coz tu jela yg ade selain blog ni..hehe :))


mcm ni la layout permainannya..korg kna carik perkataan kat sebelah tu sampai abes..pastu nnt dier bagi score!

ni laa score setiap kali abes maen dier akan bg! aku blom terer mcm mereka2 yg di atas! tapi atas saya Anuar Umar! jaga2 aten potong nnt! hehe..n bawah saya Totan!

p/s:korg try laa maen! mne tau dapat mngisi masa lapang korg! n menambahkan lagi kecerdasan otak anda semasa ct! :))

4 comments:

bardboo said...

kalo sy start main ni mesti addicted..huhu

Fatehah A. said...

dah main game ni! syok gila! tapi camne nak tengok skor sume skali tu?

cik ateen said...

bardboo:
hahaha!
tahu xpe..mata naek berair carik word2 tu sume..hehe

cik ateen said...

fatehah:
dh maen ea!
besh kn..eh xde ker score kat bawah game tu..
biasa lepas maen dier akan tunjuk score kita..
:))

8share