follow me

Friday, January 7, 2011

Ape Mau Buat???

Salam satu Malaysia! yeah! dapat update blog lagi..hehe..arini hari jumaat! Bosaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnyaaaa!! ape nak wat ni..??? lagi2 pagi tadi aku xtau nak watpe..tadi aku g cafe blok 5! lapa kowt...now nak tengok muvie laa dengan suyat! jap lagi zati, julia nak balik rumah..bertambah bosan laa hujung minggu ni! petang nanti aku nak order DOMINOS PIZZA! hehe! anak2 aku nak makan pizza arini..nyum nyum! lama dah xmakan..hehe..

nyum nyum!

makan pizza dengan anak2! hehe

Ape lagi mau wat??? if cuaca ok! aku nak maen basketball laa! or badminton ker? bosannya! hope suyat free bole menemani hujung minggu ku..hehehe..suyat plisss!! sok hani ajak g sunway lagoon! tapi aku xfollow dier..coz aku pergi dengan geng2 aku! so now tinggal nak discuss jer pg bila! hehe..yang pasti insyallah bulan 1 ni jugak..hehe..sape nk ikut?? angkat kening ^^

p/s: mood sangat bosan! aku ingin kan aktiviti2 yang menyeronokkan..nak g resak xbole dah! haha!

6 comments:

zaty luvlianncezzz said...

nk jugakkkkkkkk pza..hehe

Aduka said...

perghh! cik ateen gi mam pizza x ajak eeeeekkk..
T_____________T

cik ateen said...

@zaty luvlianncezzz
hehehe..
mari2 datang puncak..hehe
:)

cik ateen said...

@Aduka
hehehe..
nk kna ajak ker??
meh jemput tgk pic tu yer..
hehe
:P

-yana mz- said...

hah..bile?bile? sunday i free..next sunday pon i free..hahaha

cik ateen said...

@-yana mz-
yana jom! sabtu minggu depan nk..
hehe..
if xde pe2 laa..
:)

8share