follow me

Sunday, January 23, 2011

Bersukan! & Berpeluh!

Salam satu Malaysia! lama xupdate blog..nampaknya kemalasan untuk mngupdate sudah bermula..tapi aku akan cube untuk mngupdate..sekurang2nya seminggu sekali..keadaan aku masih seperti minggu lepas..still batuk2! memang dari kecik batuk aku memang susuh nak ilang..huhu..malam tadi susah gler nak tido!


Lately or dah 3-4 malam ni..kami sentiasa bersukan setiap malam..hehe..memang seronok laa dapat bersukan bersama kawan2 kat cni..siyes kehidupan dekat puncak perdana ni sangat2 laa bosan! sape pernah duduk sini mesti tahu tahap kebosanannya camne..aku dah 2 minggu di hujung minggu tidak kuar dari puncak perdana..kecuali masa thaipusam aritu aku pergi pas! tu pown xdapat baling kelapa masuk longkang(bowling)..coz penuh gler..kami karaoke jer! pastu balik rumah terus bersukan..bersemangat ok! kami maen basketball n badminton! shonok2! ahli2 tetap aku, ashu, a are, izzat, ma, alin,ieda..now dah ade keahlian baru iaitu ain,ika,tykah,n myb ade orang laen lagi..nak cube tarik haziq pulak..hehehe.. thanks to all coz wat ade aktiviti di malam2 hari..if free kita bersukan lagi yer kawan2 sume!

MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA!!!

2 comments:

Marya Hana . said...

main badminton x ajak i..
i pemain badminton tegar nih!

cik ateen said...

@Marya Hana .
hahahaha!
jom laa jadik ahli bersukan malam..
besh2!
hehehe..

8share