follow me

Sunday, January 2, 2011

Faizal Yusof Meninggal Dunia!


Salam satu Malaysia! hari ini sudah masuk 2/1/2011! di sebabkan hari ini bz mnguruskan segala harta benda aku xbukak blog! petang tadi selepas aku balik shopping barang2 nak balik kampus..mak aku bgau berita yang menyedihkan.. dier bgau Faizal Yusof Adamaya dah meninggal dunia sebab sakit jantung! aku terperanjat dengan berita ni..aku memang suka lakonan Faizal Yusof..dalam citer Adamaya orang sume sebok sukakan Hussien...tapi aku suke watak dier! now slot akasia dier pown berlakon dalam citer Tiramisu! Semoga roh Faizal Yusof tenang di alam sana..Dier meninggal pada pukul 2.30pm! Bagi blogger yang beragama Islam hadiahkan Al-Fatihah untuk Allahyarham Faizal Yusof! AL-FATIHAH!

1 comments:

armouris said...

takziah dan al-fatihah! info tentang serangan jantung di SIHAT SELALU - Bagaimana Serangan Jantung Terjadi

8share