follow me

Saturday, January 1, 2011

Happy New Year & Azam Aku 2011!!!

Salam satu Malaysia! Hari ini kita baru sahaja masuk ke dalam tahun baru 2011! iaitu tahun Arnab! Selamat tinggal 2010 iaitu tahun Harimau! Penutup 2010 adalah sangat bermakna di mana skuad Harimau Malaya menang Piala AFF Suzuki Cup 2010!



SELAMAT TAHUN BARU or HAPPY NEW YEAR EVERYONE!!!

Azam Aku 2011!!

Seperti tahun sebelum ini akan ade listkan beberapa azam aku untuk kecapi setiap tahun..alhamdulillah tahun 2010 aku dapat realisasikan kesemuanya..kecuali 1 benda! nnt saya tunjukkan ape dier k..ok jom kita listkan satu persatu azam saya tahun 2011 ni.. :)

1. Azam Pendidikan!

Ofcoz dalam pendidikan aku ingin berjaya! now bezanya..dulu aku diploma..now aku dah masuk degree..dugaan n cabaran pasti akan bertambah..lagi2 buat pertama kalinya aku keluar dari segamat dan berjauhan dari keluarga! Alhamdulillah syukur sangat2 di mana Tuhan memakbulkan doaku untuk mendapat result yang bagus pada sem 3 aritu! now aku dah masuk sem 4! hopefully aku still bole bawak course lib science ni..dan bole jugak bawak minor system aku! aku ingin tingkatkan lagi pointer untuk sem 4! target mcm biasa 3.5 ++ n hopefully aku dapat kekalkan hatrik aku tidak pernah ponteng kelas since diploma dulu.. Doakan kejayaan saya yer..saya akan berusaha menjadi seorang pelajar yang cemerlang gemilang dan terbilang!

2. Azam Dalam Hubungan!

OK! hubungan di sini bermaksud hubungan antara aku dan orang sekeliling aku! aku ingin menjadikan diri ini di terima oleh umum..mereka selesa dengan aku! aku xnak buat masalah yang bole menyakiti hati seseorang..insyallah akan ku cube jauhkan..especially dengan kawan2 saya! xkesah laa kawan lama or kawan baru! mereka tetap kawan saya! aku akui yang aku ni terlalu friendly..dah ini sikap aku! aku xlh ubah..maaf bagi sesiapa yang tidak suke diri ku ini..aku xlh nk paksa untuk orang menyukai aku! tapi percayalah aku paling sangat2 benci masalah dengan hubungan ini! aku sangat sensitip (kawan n family) diorg adalah my soul n my heart! n insyallah if ade rezeki tahun ni aku x single mingle dah...hahaha! if ade orang nak aku akan cube belajar untuk approve seorg yang bernama LELAKI!

3. Azam untuk Keluarga!

Seperti yang aku cakap kat atas! family is my heart! tanpa diorg sume siapalah aku ini yang menumpang kasih di dunia ini! sob2 sdeyh sudah.. :( Mesti korg dah kenal aku..aku ni anak sulung dari 4 adek beradek perempuan..sah2 laa aku kena tunjukkan contoh yang baik! n sorry laa..sampai sekarang aku xbole nk jadik matang..adek no.2 lagi matang! tahun 2010 aku dah kurang mara adek2 aku! tahun ni pown xkan marah2 diorg lagi malah hanya bersabar..akan sentiasa mengalah memberi laluan kepada adek yang perlukan ape2 dari mak n abah! tahun lepas sepanjang balik umah xpernah mintak mak duit!n insyallah tahun ni nk belajar masak..hehe..n xnk malas2 lagi..tulun mak kat rumah..dan aku akan sentiasa wat family aku sentiasa happy dan bangga dengan aku! akhir kata AKU SAYANG KELUARGA AKU! muahhhh!!

4.Azam Kehendak or Kemahuan Aku!

Hahahahaha! ni ofcoz laa masuk dalam list! aku memang suke gdjet! aku memang percinta gadjet! Actually benda yang aku xdapat nak realisasikan tahun lepas adalah untuk memiliki sebuah DSLR! aku bukannya kaya macam family kawan2 aku! sume yang aku ada sekarang ni sume aku xmintak pown duit mak aku..aku beli sendiri dengan duit aku jual topup +PT! aku mana ade duit sendiri..nama pown student..tggu aku kerja..aku akan dapatkan ape2 sahaja yang aku nak!hehe..dan jugak tahun 2011 ni aku mengharapkan keajaiban di mana orang yang aku suke selama ini akan masuk semula ke dalam Formula 1! Siapa??? KIMI RAIKKONEN laa! sape kenal aku since sek rendah or since diploma mst diorg tahu aku ni obses dengan F1 dan KIMI RAIKKONEN! aku nak kimi join semula F1 untuk musim baru tahun 2011! mish u a lpt kimi! muahhh!!!

Canon 550d!!


Kimi Raikkonen! magazine ni aku design khas utk kimi! coz aku mmg obses dengan dier ni assignment individu electronic publishing masa part 5 diploma!

p/s: Ok! cukup dah list azam2 aku untuk tahun 2011! buat bnyk2 kang xtermampu nk capai..sdeyh sudah!huhu..hope sume yang aku senaraikan tu akan tercapai! insyallah akan ku usaha untuk menjadikannya kenyataan! kecuali tentang kimi (harapkan keajaiban!)

2 comments:

nur hidayah said...

yaaa byk gak azam n perubahan y ko nk wat
siap xnk single ag...
u dont know what the best for yourself..

weh aku tag ko...g wat laju2

cik ateen said...

@nur hidayah
hahaha!
insyallah if aku usaha insyallah satu persatu akan ku makbulkan..
:))

wah ko tag aku ker?
nnt aku tengok..huhu

8share