follow me

Wednesday, January 5, 2011

Hari Ketiga Di Puncak Perdana!

Salam satu Malaysia! rase macam dah lama pulak kat puncak perdana ni..hehe..padahal baru sahaja 3 hari! ape2 pown aku sangat enjoy di sini bersama classmate2 ku! diorg membuatkan hari2 aku tidak bosan..cuma kadang penyakit home sick tu datang! hehe..

Hari isnin yang lepas bersamaan 3/1/2010 aku hanya ada satu kls jer! so selepas zohor aritu aku dan kawan2 sekelas ku keluar untuk berenjoy! hehe..aku kuar dengan Has, Anin n syeera..mula2 kami pergi ke Giant Shah Alam bersama izzat n fiza!..kat sane makan mcd! then beli brg ckit terus kuar naek bus mini seranas ke PAS! haha! then kat PAS jumpe a are,alin,ma,diya! diorang ajak Karaoke! ape lagi!! JOM!! aku follow diorg karok! Has, Anin n syeera pusing2 kat PAS, SACC! n diorg siap tipu aku kata pg sunway! cube teka aku karok berapa buah lagu?? haha! kami amek bilik VIP 3o buah lagu! haha! amek ko! puas gler!haha!

Jalan2 begini laa besh! hehe! bersama2 anak2 ku!

Semalam 4/1/2010 hari kedua aku kelas! seperti biasa everyday kelas pagi jer! haha! semalam kelas penuh tapi 1 kelas jer lec masuk! iaitu kelas marketing! abes kelas ktorg g library pinjam novel..pastu pg makan kat benteng! malam tu pulak aku pergi merajinkan diri dengar taklimat bersama pengetua kolej! nk kupon punya pasal!hehe! dah dapat kupon ape lagi cabut balik laa..tdoo Zzzzzzzzzz!!!

Hari ini pulak hari ke-3 aku pg ke kelas..pagi macam biasa bngn pagi pergi kelas bel pastu sambung kelas japan! blom ape2 arini aku dah belajar satu chapter! Vmasu! haha! then pas kelas aku,has n anin pergi dyning makan! kenyang gler! Alhamdulillah..then masing2 balik umah masing2! aku xtdo pown petang ni..aku pergi rumah anak2 aku (budak rumah lama 2d10!) g sana aku tengok lepak dengan diorang sambil tengok Final Destination 4! abes citer tu aku balik umah..malam ni wat jelaa ape2 yang patut n esok kelas pagi lagi! sok kelas petang xde! yeah!!

anak2 ku!! mak rindu korg! hehe :)


p/s: still mencuba utk update blog! insyallah tggu entry seterusnya.. :)

7 comments:

a k u y a n g k h i l a f said...

uma aq xnk melawat kew????

cik ateen said...

@a k u y a n g k h i l a f
hahha!
ok2..
nnt if aku rajen aku g umah ko plk yer..
hehehehe..
:)

Marya Hana . said...

ouh ateen dok laman D ke.. ~

kemaen berjalan lagi korang eh. yela 1st week xde assgnment..

cik ateen said...

@Marya Hana .
dulu aten duk laman d..
now aten duk laman A plk..hehe
hana duk blok mna?
bwt aritu rasenya nmpk hana nk g kls..
hehehe...

aah jalan2 jap..bosan sungguh duk umah..heee.. :)

cik ateen said...

@Marya Hana .
dulu aten duk laman d..
now aten duk laman A plk..hehe
hana duk blok mna?
bwt aritu rasenya nmpk hana nk g kls..
hehehe...

aah jalan2 jap..bosan sungguh duk umah..heee.. :)

Aduka said...

aik? bile cik ateen kawen? haha..

cik ateen said...

@Aduka
hahaha!
tulaa..aduka xtau...
aten dh lama dh kawen..
anak pown dh besar!
hahaha

8share