follow me

Sunday, January 30, 2011

Hujan Di Segamat!

Salam satu Malaysia! Laporan terkini keadaan di Segamat! Sejak aku balik Segamat semalam..Hujan tidak pernah berhenti..Hujan lebat membasahi bumi segamat dan tempat lain2 jugak..Sepanjang malam aku tido diiringi hujan di luar rumah sampai ke pagi aku bangun pown still hujan..keadaan di sini memang sangat sejuk..sume orang dalam rumah ni mengikut sahsiah rupa diri..bertutup litup habes! naseb baek sem lepas aku amek baju tebal (kait) suami Pn. Rosnita Sahrani..so now aku still memakai baju itu kerana kesejukan sambil menonton citer jumpers! (xlh kuar umah)Semalam aku terjumpe beberapa keping pic keadaan sekitar segamat..mari kita lihat keadaannya sekarang..










Gambar2 di atas adalah gambar keadaan semalam..keadaan hari ini masih tidak ketahui..rasenya makin buruk coz hujan lebat tanpa henti sejak semalam lagi..huhu..hopefully kedaaan tidak menjadi semakin buruk dan kejadian disember 2006 tidak akan berulang kembali..Amin~

Sumber Gambar: Album Banjir Didi Amran

7 comments:

Mohd Azlan said...

dekat puncak perdana pun hujan x brenti2 dari semalam... haha

cik ateen said...

@Mohd Azlan
owh yekew..xpe laa..npe pown puncak..
insyallah xbanjir kat sane..
sekarang musim hujan..huhu

AnAk dEneSor said...

hope jgn banjirr..nanti ko xblik lak kt puncak aten..hihihi

cik ateen said...

@AnAk dEneSor
hahahaha! tulaa..
dah selamat balik segamat..
tapi xtau lg selamat balik puncak or tak..hehe

Marya Hana . said...

KL pon dah start hujan x berenti2 ni..

cik ateen said...

@Marya Hana .
yekew..
now mmg musim hujan laa...
mmg xkuar rumah laa..
duk dlm umah jer..huhu

dobot said...

Gilaa lahhh! :(

8share