follow me

Monday, January 17, 2011

Hujung Minggu Di Rumah :)

Salam satu Malaysia! Happy Monday Day! Biasa laa setiap hari isnin mesti student susah dan malas nak bangun pagi...hehe..Pagi tadi kelas puan zaina abes awal so aku balik rumah pown awal laa..hehe..before sambung tido aku tengok muvie The Orphange..selepas habis jer tengok citer tu akan terus memanjat tangga katil dan gedebush di tilam yang empuk lagi sejuk...Zzzzzzzzz!! kol 1.30pm alarm berbunyi then terus siap2 g kelas Replacement Database! actually xde kelas petang ni..tapi ganti sebab Taipusam..now im here in lab 3! (update blog!)

gediks jugak nak letak pic! hahaha!

Hujung minggu aritu aku telah menjadi budak baik! langsung xkeluar rumah...duk umah jer! korang percaya x? hari sabtu kawan2 ku pergi Times Square! Hari ahad kawan2 ku pergi Sunway Pyramid..tapii aku xfollow pown..baek kn?? hahhahha! so semalam hari ahad aku kemas2 rumah dengan menyapu, mengemop,basuh baju, wat kerja sekolah dan menonton muvie(hindustan,omputih,melayu,etc..) aku xkeluar rumah pown ade gunanya..menyembuhkan penyakit gediks aku ni! demam pulak!huhuhu..now tinggal batuk2! n pening kadang2..huhu..hope demam ni cepat2 laa mngundur diri..hehehe..semalam jugak buat pertama kali aku berjaya mendapat kunci masuk gym perempuan bawah rumah aku! so mari bergym!

menyapu dan mengemop lantai!

sila susun kasut sendiri selepas guna!(banyak sangat xmuat dah rak!)

kemas meja n buku2!

petang kami pergi gym! (go feli go!)

p/s: cukup laa membebel jumpe next entry..wee:D

1 comments:

Ain Atika said...

wahh kemain semangat mengemass....hihi

8share