follow me

Sunday, January 2, 2011

Jom Balik Kampus!!


Jumpe lagi di entry baru..hehhe!! nak xnk hari yang di tunggu2 sudah pown tiba! tunggu ker??? rase nak masuk tahun 2010 semula jer..hehehe..Tidakkkkkkkkkkkkk!!! malasnya nak balik kampus! yer! if dulu aku laa orang yang paling bertuah..umah dekat jer..nak balik bila2 masa pown boleh! now aku dah dapat jauh dari rumah! amek ko! sok ko balik laa Shah Alam! semala bersamaan 1/1/2011 iaitu tahun baru adek2 aku yang laen telah di hantar pulang sehari lebih awal coz memberi laluan kepada akak sulung dier untuk balik ke shah alam! mesti diorg sdeyh kn..ape2 pown orang yang paling pening kepala adalah mak n abah aku! coz banyak duit nak guna awal2 tahun ni..anak dier 3-3 kna daftar 2/1..masalah ni dh settel tadi..masalah no.2, no.3 n n0.4 insyallah dh settel..masalah aku jer! sok nk kena anta aku balik..n mak pening duit dah xde! releks mak..aten kan ade pt..if mak xde wet mak xyah bagi k.. guna untuk belanja umah..huhu.. will be mish My Home! My Parents! My Siblings! My Cats! Bye bye Segamat! Hye Hye Shah Alam!

4 comments:

bardboo said...

slmt berjuang!! =)

cik ateen said...

@bardboo
terima kasih!
akan ku berjuang sampai ke titisan peluh yang terakhir!
hehe

nur hidayah said...

huhu bye aten.... jumpe lagi anda d entry laen

Aduka said...

weiiilaaahhhhh.. sape tu yg jambu sgt tuuuu..??? O_0
hahahaha..

8share