follow me

Wednesday, January 26, 2011

Jrobik Di Pagi Rabu!

Salam satu Malaysia! Pejam celik pejam celik hari ni dah hari rabu dah..esok mesti dah ade yang start balik umah masing2..yeah!! cuti raya cina..hehehe..jom collect duit raya..haha! aku balik segamat pada hari sabtu ni..lambat ckit coz tnggu semah n suyat..hehe..Hari ini Fakulti Pengurusan Maklumat menganjurkan hari bersama pelanggan kowt..di mulakan dengan jrobik! aku xjoin coz pagi tu ade kelas bel..tapi lec xmsuk..ape lagi kami tengok dari tepi jelaa..tengok gelagat2 student yang ada..haha! tok seh cter panjang lebar meh tengok pic jer..wee:D

anak2 ku (baris depan) ieda, ma n fis (baris belakang)

peace! hajar,ika,alin n tykah..(kak yati bz msge sape tu?) dya (purple xnmpk muka)

sebelum strt pose dlu!

sukanya mereka2 sume! haha

fis mcm sdeyh jer!

fokusnya alin n dya..haha!

itu dier! fis dah strt beraksi dengan ma! ewahhh!!

xlupe penonton di tepi..kami lah! hahaha!

dari tepi pown jadik laa! xberpeluh sgt.. (pastu terus g kelas japan!)

p/s:pic terupload size medium..xpe laa! nmpk kn??

8 comments:

Mohd Azlan said...

senamla sgt.. korang bukan dapat kuar kelas awal ker?? ktorang ni yang TERPAKSA datang ngan pakaian sukan lagi.. haha

Nur Zalikha said...

lepas aerobik nie la minat kt
KARA! haha

cik ateen said...

@Mohd Azlan
ktorg mmg xfollow kat tgh2 tu...ktorg follow dr tepi..drpd korg pkai bju senam..tapi duduk kat tepi jer..xfollow pown..HAHAHAHA

cik ateen said...

@Nur Zalikha
KARA?? sape tu? nsem ker??
heheheh

mira shahidan said...

suka sebab gmbar aku ada.hehehee

cik ateen said...

@mira shahidan
ahahahaha...
mesti lah muka mira ade..
nnt kita snap pic sama2 lg yer..
hehehe
:)

ainulaqma said...

wawawawa....mak ade gmbr anak2 laaa :)

cik ateen said...

@ainulaqma
hehehehe..msti lah ada gambar anak2..
:))

8share