follow me

Saturday, January 15, 2011

POPEYES kat Sunway Pyramid!

Salam satu Malaysia! ape nak dikata lagi...hujung minggu di puncak perdana memang sangat2 membosankan..aku tidak tahu hendak buat ape lagi..pagi tadi bangun then pergi mandi pastu twun pergi gazebo bawah rumah ni..ade aktiviti kolej kami perihatin! so dapat laa satu cop lagi! cop terkumpul sekarang ade 2! maybe esok tambah satu lagi! aku kan ketua rumah pagi2 dah kena pergi perasmian ape ntah..hari tanpa beg plastik kowt! pakai baju kurung pulak tu! pergi jelaa.. :) Semalam lepas kelas E-Commerce aku, has,anin,izzat n mijah telah menuju ke sunway pyramid! wayang time bebeh! tengok citer Khurafat! bagi aku citer tu ok2 jelaa..not bad! pergi laa tengok sokong industri Malaysia! hehehe..then pas tengok wayang semalam perut kami lapar gler! pas solat asar kol 5pm baru kami makan! so kami decide nak makan Popeyes! xpernah try so nak try skaly..biasa2 jer! pasni nak try Wendy plk laa..hehehe :)

anin n has!

izzat n mijah!

aku order sandwish chiken!

besar kowt! nganga laa besar2 mulot tu! hahaha!

p/s: tiba2 terasa nak makan burger prosperity MCD!

2 comments:

nur hidayah said...

woa tgk macam sedap jer :P

cik ateen said...

@nur hidayah
hahaha..
pg laa cube baru ko tahu..
hehehe

8share