follow me

Monday, February 28, 2011

Geng GAGAK HITAM terbang ke Puncak Alam!

Salam satu Malaysia! hari ini bersamaan 28hb Febuari 2011 adalah hari jadi abah saya yang bernama OTHMAN KOMOO! selamat hari jadi abah! rindunya rumah aku kat jementah tu..uhuhu.. :(

Hari sabtu yang lepas aku n rakan2 bersukan ku..iaitu geng gagak hitam telah terbang ke jiran sebelah kami iaitu puncak alam..kami ade perlawanan persahabatan utk beberapa jenis sukan..sukan yang kami masuk adalah bola jaring or nama omputih dier netball..hehehe..kami bermain secara liga..1st game seri..2nd game seri jugak..3rd games menang.. n 4th games kalah..kami terpksa maen dlu coz masa tu dah kol 12am..keputusan penuh xtau..pending~~ btw team2 yang bertanding aritu nama team diorg mmg meriah..ade kak limah, enjit2 semut, abc, tarantula comel,breaking point, etc...yang tak leh tahan team kak limah tu..kak limah oi~~ tak tengok AF ker?? hahaha! ape2 pown memang enjoy habes laa dgn GENG GAGAK HITAM! love u all..muaahhh!! (mari kita carik lubang games seterusnya)





Kami laa the GREEN HORNET! aka GAGAK HITAM jugak!

p/s: KAMI GENG GAGAK HITAM bersukan untuk bersosial!(gambar2 laen bakal di upload di fb)

5 comments:

Marya Hana . said...

yaya nak join netball lah..
tp shooting memangjang!.. ~

Nur Zalikha said...

geng pengemberaan gagak hitam bermula!!!

cik ateen said...

@Marya Hana .
hehehe..mari2..kami mmg geng bersukan.. :)

cik ateen said...

@Marya Hana .
hehehe..mari2..kami mmg geng bersukan.. :)

cik ateen said...

@Nur Zalikha
salah laa ika!
pengembaraan geng gagak itam bermula!
yahoo~~

8share