follow me

Tuesday, February 1, 2011

Jalan Masuk UiTM Segamat Banjir!

Salam satu Malaysia! and Welcome to February!!! Hari ini cuaca semakin baik! Matahari dah mula kelihatan..walaupown kadang2 mendung awan kelabu datang.. dan permulaan bulan febuari ni aku di duga dengan tiadanya bekalan air..huhu..susahnya idop tanpa air..air tangki dah habes so kami skrg terpksa jimat air..nak tadah air hujan..hujan xtwun pulak..huhu..malam semalam aku dapat gambar keadaan jalan masuk uitm..so korg bole lihat di bawah..








Gambar2 di atas dari facebook ADAM ZAKARIA! (ustaz)

Seterusnya..saya ingin tunjukkan beberapa keadaan jalan menuju ke segamat! gambar ni aku dapat dari blog sape ntah..xingt...saya search by google utk mngenal pasti jalan mane yang runtuh dan tidak boleh lalu coz ade kawan tnya..



sape orang segamat..dan student segamat mesti tau jalan ni katne..so aku dgr jalan ni laa yang runtuh..tapi still xde bukti..so aku xnk korg percaya dgn kabar angin..kita tunggu dan lihat sajalah..


ni pulak umah2 yang bahagian bawah yang lagi 5 minit nak sampai bandar segamat tu! dekat dengan kubur..(kubur pown mest dah tenggelam kn)



p/s:harap maaf kerana blog saya since balik rumah ni hanya menceritakan pasal banjir sahaja! hanya itu yang aku mampu update di kala tidak keluar kemana2..dan di sebabkan susah nak dapat INFO terkini pasal banjir di segamat oleh media aku wat laporan sendiri berdasarkan gambar2 dan video2 yang aku dapat..sekian dari saya.. :)

5 comments:

My Bloggie ! said...

aten.. isma nak pinjam picture ni bole ?? hehe nak share dgn yg lain..

cik ateen said...

@My Bloggie !
owh..bole jer...silakan..
:)

Inchek Hafiz said...

kak.. nak gambar gak ye.. nak sumbat dlm blog gak.. >_<
sbb sy student uitm sgamat.. hehe..
rajin2 masuk blog ye..
gegaramasinlah.blogspot.com

Inchek Hafiz said...

kak.. nak gambar gak ye.. nak sumbat dlm blog gak.. >_<
sbb sy student uitm sgamat.. hehe..
rajin2 masuk blog ye..
gegaramasinlah.blogspot.com

cik ateen said...

@Inchek Hafiz
owh bole jer...
amek laa..
sharing is good..
:)

8share