follow me

Saturday, February 5, 2011

Untuk Penggemar ROKOK!

Salam satu Malaysia! rase macam dah lama xupdate blog..hehehe..pejam celik pejam celik..esok aku dah kena balik Shah Alam..ape aku buat dalam masa seminggu ni..??? since balik aku teperangkap kat umah xkuar ke mana selama 3-4 hari kowt..pastu hari khamis aritu aku g MELAKA tgk wayang dengan family cter THE GREEN HORNET! pastu b4 balik g shppoing brg2 dapo kat MYDIN! then hari jumaat pagi2 aku dah gerak pg JB! mcm2 tempat laa aku pg! memang penat gler..sepatutnya balik hari tapi xjadik so kami bermalam kat rumah mak cik kat pontian..kol 6am tadi geram balik segamat..then sampai segamat dalam kol 8am..eh termerepek pasal aku pulak~hehehe..

Ayuh Gebang pasal ROKOK ni! aku memang sangat2 xsuke orang hisap ROKOK! why?? aku memang xsuke bau asap ROKOK tu! aku sensitif..huhu..tapi ape nak wat..ramai orang kat dunia susah untuk mengatakan TAK NAK KEPADA ROKOK! then now teknologi semakin canggih..diorg cipta rokok tanpa tembakau tapi seakan2 menghisap tembakau tu..tanpa bakar pulak tu! memang teknologi sekarang canggih2! dier guna bateri kowt?? (xpernah cekidout) paling xlh bla kuar asap! ish ish ish...abah aku salah seorg smoker..tapi dier xsmoke kat rumah..itu memang peraturan kami di rumah..dier sllu akan merokok bila jumpe kawan n jalan2 jauh..naseb baek abah jenis yang bole dikatakan bole control..ade aku tengok kawan2 aku tu sehari berbatang2 rokok! if xnk fikir nyawa sendiri..fikir lah akan orang2 tersayang.. :)


aku rasa abah beli rokok ni bulan 1 aritu..cma aku xtau coz aku kat SA

dah ade yang baru still xlupe rokok yang ORI!hahaha!

"SMOKER HEAVEN"

p/s: sebelum mengundiri diri hari ini genap setahun aku bersama BLACKY!

3 comments:

arang67 said...

la ingt kat cerita kelebihan e-rokok ni...camner rasenye?

cik ateen said...

@arang67
owh if aku nak citer kelebihan dier xtau laa plk..xpernah try..hahaha!
tapi bapak aku cakap macam biasa..cma xbpe nak puas! xsepertiyg ori! haha..
try laa..

shahjiehan said...

mahal x? dia beli kat mana? yg ni boleh tmbh perisa2 ke?

8share