follow me

Saturday, March 5, 2011

Ahli Baru Keluarga Kami (AMAR HAIQAL)

Salam satu Malaysia! n selamat pagi dunia..hari ni ade aku ade MODUL! tesnsion aku! kenapa kena ade modul???huhu... ape2 pown xnk rosakkn mood pagi2 yang ceria ni..tapi aku nk sharing n nak tunjuk dengan korang ahli baru dalam keluarga kami! nama dier AMAR HAIQAL! bayi laki ini di lahirkan bersamaan 4 Mac 2011 pada pukul 3.15pm if xsilap aku! Aku sdeyh coz xdapat balik segamat utk jumpe dengan dier! aku rindu segamat..lamo dah aku xbalik..huhu..kenapa aku buzy sangat! kenapa aku banyak keje nak buat! padahal aku student jer..blom keje! xpe laa..aku sabo jelaa demi kejayaan masa depan aku! hopefully baby ni n mama dier iaitu mak cik aku JULYDAH sehat2 sejahtera..tggu kak aten balik yer..nanti kita lari bersama2..hehehe :)


p/s: mengharapkan segala yang aku lakukan sepanjang berada di sini di redhai Allah dan mendapat petunjuk darinya..Amin..(mood: rindu FAMILY)

0 comments:

8share