follow me

Wednesday, March 9, 2011

Aku Mahu Pulang~~

Salam satu Malaysia! sekejap jer masa berlalu..pejam celik pejam celik..tengok2 sem aku dah tinggal lbeyh kurang sebulan jer lagi..pastu dah cuti..tapii still lama lagi nak tunggu cuti tu..aku SANGAT2 ingin balik RUMAH! aku dah rindu sangat sume orang yang ade kat sana (SEGAMAT)!! aku nak jumpe mak, abah, adek2 n kucing2 aku sume! rindu ketat2 dgn diorg sume! banyak yang aku dah ketinggalan selama aku kat Shah Alam ni. Antaranya:

1. 28/2 - befday abah aku!
4/3 - mak cik aku bersalin dapat baby boy! (xtengok lagi)
5/3 - kawan kawen! (erma)

Aku mahu pulang~~ aku ingat next week aku nak balik! hopefully xde pe2 yang bole menghalang aku dari balik segamat! aku harap suyat n aku free tuk balik segamat next week! walaupown 2 hari jer kat umah..jnji aku dapat balik dengan tanpa sebarang bebanan! huhu

p/s: aku adalah aku! aku xpernah berubah!

1 comments:

wanitha said...

Da lame tak balik,
balek je lah kak ateen !
Kerinduan tahap kritikal !

8share