follow me

Friday, May 27, 2011

Dah Register Course! Ini Jadual Kelas Saya!

Hey hey!! kita jumpa lagi untuk entry kali ini! terajin update pulak..hehehe.. Just nak share dengan korang bahawa aku dah register course n class..korang sume dah buat?? if belom ape lagi..cepat laa buat k! takut kelas yang korang idam2 kn n impikan terlepas di tangan orang laen..wee:D lagi2 untuk subject minor! aku dah siap! malas nak fikir dah..masuk belajar pown lambat lagi..hahaha:P korang bole register course n class then tengok jadual kelas dekat ICReSS yer.. Selamat mendaftar semua :)

Selepas siap mendaftar! inilah subject aku amek sem depan! sekejap jer masa berlalu..aku dah part 5 wehh!! hahaha!

Ini pulak jadual kelas aku sem depan! i likeee!! baek punya aku susun..if bz pown ari kames jer..tu pown subject minor..xpe laa..ari jumaat tu xkesah laa..ala2 jadual ecommerce aku sem ni..juz tuka dengan multimedia untuk sem depan.. :)

p/s: CEPAT PERGI REGISTER!

0 comments:

8share