follow me

Tuesday, May 31, 2011

Esok Start Kerja Sudah~~

Salam satu Malaysia! hari ini hari terakhir dalam bulan Mei..laaa..baru jer habis bulan Mei ker..aku habes exam aritu 10 mei..rupe2nya2 baru 3 minggu aku duduk umah..rase mcm dah nak 2 bulan..hahhaa:P ade lagi 3 bulan cuti yer kawan2 enjoy urself..bagi yang bekerja, kerja rajin2 yer..kumpul duit banyak2! n bg mereka yang berbisnes..selamat berbisnes..xkesah laa bisnes secara on9 or physical..lagi2 kawan2 FB aku yang sekarang ni ramai bergiat dalam Bisnes Facebook ID..ntah laa..lbeyh kureng camtu laa namanya..hehe


Esok masuk laa bulan baru iaitu bulan Jun..Esok Start laa aku bekerja! finally kerja jugak aku..hahaha..Esok aku bakal memulakan kerjaya sebagai seorang Kerani CCTV! esok masuk kerja pukul 8.30am & berakhir pada pukul 6.30pm..hope aku dapat enjoy kerja kat sana! chayok2!!! i can do it!!

mood: KERJA LA LA LA~~~

4 comments:

Siti Nadiah said...

wewittt..gaji bpe?hahha

aNdi.Hanin::حنين نظوره said...

wah aten da jd wanita bekerjaya :D

cik ateen said...

@Siti Nadiah
hahaha..biasa2 jer dong gajinya..
:)

cik ateen said...

@aNdi.Hanin::حنين نظوره
hahaha..begitu laa gamaknya anin!
support me ok!
:)

8share