follow me

Saturday, May 14, 2011

Motiiffff~~


Sape kenal gambar orang kat atas ni?? macam2 halll laa berlaku kat Malaysia ni..ade pulak orang nak maen simbah2 asid..dekat insan yang lemah pulak tu.. setakat ni aku dengar dah 23 wanita yang telah dier simbah..betol2 xde keje dier ni..

Suspek menaiki motor honda ex5. No WPV 4963

kalo jumpe kejar dier beramai2 kita bako jer dier~~ abes cter!..

tapi hati-hati, dia ade geng! bukan geng upin dan ipin yer,
kalau anda drive, pastikan tutup cermin kete!

Khidmat Masyarakat: Kami rasa terpanggil utk berkongsi cerita ini memandangkan ia amat serius. Sudah lebih 23 gadis di sekitar KL terkena simbahan asid dari lelaki ini. Jadi pada gadis-gadis dinasihatkan supaya berhati-hati. Lelaki ini masih bebas. Sekiranya anda memandu kereta, tutup cermin kereta, elakkan berjalan berseorangan dan berjalan melawan arus kenderaan bagi mengurangkan risiko menjadi mangsa simbahan. Kongsikan pada rakan-rakan. Kredit utk Encik Mohd Adha Mohd Zain

0 comments:

8share