follow me

Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru :)



Salam satu Malaysia! di sini saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Guru kepada semua cikgu2 sekolah aku n lecturer2 aku yang dah mendidik aku sehingga aku sampai ke tahap ini!



Sejarah Pendidikan aku!(cewahh xlh bla):



1994-1995: Tadika Kemas Paya Jakas

1996-2001: Sekolah Kebangsaan Paya Jakas

1996-2003: Sekolah Agama Paya Jakas (Kelas Fardhu ain-Darjah 6)

2002-2006: SMK Jementah

2004: Sekolah Agama Jementah (Darjah khas)

2005-2006: Kelas tuisyen dgn Cikgu Yazid (Fizik & AddMath)

2007: SMK Tinggi Segamat dengan mengambil pure science selama sebulan

2007-2010: UiTM Segamat (IS110-Information Management)

2010- until now: UiTM Puncak Perdana Shah Alam (IM220-Library Science)



Wow! lepas dah di calculate guna kalkulator jenama Casio 350MS (kalkulator paling aku sayang) dah 17 tahun aku menunut ilmu tanpa henti..perrghhh..baru ku sedar..hampir sepenuhnya hidup aku, aku abeskan untuk menuntut ilmu..now umur aku 22 tahun (blom masuk lg k!) nampak sangat anak pak cik othman ni dh membesar panjang..tapi xmatang2 lagi...hehe..



p/s: TERIMA KASIH CIKGU2 & LECTURER2 yang sudah bersusah payah mendidik anak murid mu or student mu bernama ILYA NUR FATEEN OTHMAN! aku akan cuba berjaya dan banggakan kedua2 ibu bapa ku n korg sume :)

3 comments:

Marya Hana . said...

happy teacher's day.. :) eheheh..

cik ateen said...

@Marya Hana .
hehehe..
:)

Khuzrin Kamarudin said...

selamat hari guru~~~ *nyanyikan mengikut nada lagu hari raya...

8share