follow me

Sunday, May 22, 2011

Seorang Lagi Cucu Mat Saman Masuk UiTM Segamat!

Hai hai hai sume! semalam aku ikut mak cik aku iaitu utih aku hantar anak sulung dier yaya ke UiTM Segamat untuk pendaftaran pelajar baru sesi mei 2011 - october 2011..hahaha! ini bermaksud..ini cucu ketiga atok aku memasuki UiTM Segamat selepas aku yang pertama dan ke -2 adek no.2 aku yang masih belajar di sana dan bakal menyambung semula sem 5 29hb ni..aku dah lama abes belajar di sana xsilap aku tahun lepas mei 2010...now aku sambung degree kat UiTM Puncak Perdana Shah Alam..





Cousin aku ni macam aku jugak..anak sulung dari 4 adek beradek perempuan..cuma dier amek account(AC110) kat sane..aku pulak information management(IS110)..adek no.2 sama ngn aku!



Tapi cousin aku dapat kolej sama macam aku iaitu Si Manja Kini..lama gler aku xmenjejakkan kaki kat kolej tu..dah baru woo..dah cat baru..pastu langsir pown tuka lagi..padahal baru jer tuka baru masa time aku tahun lepas..UiTM Segamat memang dah banyak berubah..makin maju dah ade banyak bangunan baru..KFC pown ade wooooo!! aku nampak kat uptown ade orang jual..hehe:P


p/s:Gdluck yaya! belajar rajin2..n jeles nape diorg strt masuk awal sgt! padahala aku lambat sesangant!

0 comments:

8share