follow me

Tuesday, May 24, 2011

Sunshine Smile Contest =)

Seperti yang dijanjikan, SUNSHINE SMILE CONTEST akan bermula HARI INI iaitu pada 22 Mei, 2011. HADIAH UTAMA BERUPA POLAROID INSTAX MINI 7S beserta INSTAX MINI FILM yang bernilai RM600. CONTEST APE NI?



Sunshine smile contest ini adalah contest SENYUMAN PALING CERIA. Apa yang anda perlu lakukan untuk join contest ini hanyalah baca dan ikut syarat-syarat yang tertera dibawah. Contest bermula pada 22 Mei 2011 dan tamat pada 1 Julai 2011. Keputusan akan diumumkan pada bulan July 2011

SYARAT-SYARAT PENYERTAAN =)

1. Sila follow kedua-dua penaja di link berikut:

http://mynameismyname-ashraf.blogspot.com/ (DONE)
http://aarrghitsme.blogspot.com/ (DONE)

2. Copy dan post entry ini di blog anda dan attach gambar (SATU GAMBAR SAHAJA. GAMBAR ANDA YANG SEDANG SENYUM) yang ingin dipertandingkan. (DONE)

3. Senyuman mesti CERIA!! Ikhlas atau tak ikhlas belakang cerite.. (DONE)

4. Sediakan ENTRY khas contest ni dan link kan kepada saya di comment box entry ni: http://mynameismyname-ashraf.blogspot.com/2011/05/sunshine-smile-contest-starts-now.html (DONE)

5. AJAK minimum 3 orang rakan anda untuk join contest ni dan tag entry khas mereka di bawah gambar anda (kalau rakan follower sikit, boleh dikecualikan) (DONE)

6. Untuk keselamatan jika blogger.com buat hal, sila link kan entry khas contest anda di:
http://www.facebook.com/pages/Sunshine-Smile-Contest/211819135518018?sk=wall (DONE)

MUDAH KAN? HARAP TEPATI SYARAT DAN NANTIKAN PELUANG UNTUK MENANG =) Dibawah ini adalah gambar yang saya pertaruhkan:

Gambar ni ceriakan! Senyuman saya paling ceria sebab aku yang di tengah sekali bersama rakan-rakan kelas ku yang baru sahaja habis presentation final project E-Commerce! ikhlas giler senyuman aku sampai ke telinga =) mata pown terus jadi sepet! gembira sangat-sangat sebab dah selesai final project itu dan ini adalah gambar kenangan kami untuk last kelas E-Commerce! Mish u all!! Saya akan sentiasa ceria sebab orang-orang yang saya sayang ade di sekeliling saya =)

Ni gambar yang di ambil guna instant camera sebijik macam hadiah yang di tawarkan dalam contest ini! salah satu group present pasal instant camera n dier bawak sebagai demo dan inilah hasilnya...awesome!! sebab itu saya nak join contest ini..mane tau saya seorang yang bertuah dan boleh mendapatkannya =)

Kawan-kawan yang di tag!
1. Ainul Aqma
2. Anin (wing 3c)
3. Kakek (Tiqaa)

5 comments:

Marya Hana . said...

wah bestnya.. rasa mcm nak masok lah.. :) senyum je. senang.. tapi nak carik senyum yg ikhlas tu susah..

cik ateen said...

@Marya Hana .
hehehe..
join laa marya...
hadiah dier lumayan kn..
aten ni mmg gler camera..
lagi seronok if dapat benda tu free2 jer..mne tau aten bertuah tu yg try masuk contest ni..
hehehe..
n aten pown memang seorang yang ceria! myb sebab orang2 yang aten sayang ade di sekeliling aten..
wee:D

Putri N@ilofar said...

Salam ziarah...ina pon join gak contest ni...heheeh
Good luck aten!

cik ateen said...

@Putri N@ilofar
hehehe..yekew..
gdluck utk ina jugak
:)

aNdi.Hanin::حنين نظوره said...

alamak! xde gamba yg nak diletak. gamba semua kat rumah wuwuwu. hadiah bestnyee~ terliuq cek

8share