follow me

Monday, May 23, 2011

Susahnya Nak Carik Keje~~




Salam satu Malaysia! aku baru jer seminggu lebih duduk dekat rumah ni..Hari rabu yang lepas aku pergi interview kat 7e11..now still menunggu respond dari 7e11..tapii aku rase macam tipis jer nak dapat keje kat sana..coz aku part time jer..dier mesti xnk! so aku pown pergi laa tanya keje kat kilang2 buat baju..than dier macam xnak aku jer..coz dier kata aku ada diploma xpayah keje sini u keje dalam office..haha! amboi terus keje dalam office..memang aku nak..tapi sekarang ni aku xde kenderaan hanya mampu keje di tempat yang berhampiran dengan rumah jer..senang!


Sebelum aku bosan better aku pg jugak mencarik keje! keje ape2 laa..huhu..sampai aku terasa nak ikut atok aku pg menoreh! Mak aku pulak suruh keje dekat mane ntah! dier suruh susun telur ayam! senang jer keje tu susun telur ayam jelaa! hahaha:P pastu malam mak aku suruh keje kat warung kawan bapak aku tu! memang lumayan..confirm ko dapat beli KAMERA yang ko nak! mak aku cakap laa! hehe..actually aku nak keje ct sem kali ni target utama aku ialah DSLR! CANON 550D! hope b4 naek sem 5 aku dapat beli dier sebijik! aku nak sangat dier! muaaahhh!!



p/s: susahnya nak carik keje~~

4 comments:

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

banyak songeh pulak orang kilang tu. hehehe.

cik ateen said...

@0sh!Nz d' sen0r!ta
hahaha..tau xpe!
orang nak keje buang benang jer..tu pown dier xnk..
hahaha:P

Marya Hana . said...

mak ai, gaji nak teros beli kamera sebijik..? kene ikat perot ah. better keje dekat2 je.. x membazir duit tambang..

cik ateen said...

@Marya Hana .
marya memang aten nk keje dekat2 jer..senang! makan tengahari bole makan kat umah jer..
insyallah if keje 3 bulan pasti dapat sebiji kemara..
aten xguna duit gaji...mmg simpan jer
:)

8share