follow me

Thursday, June 16, 2011

Good Luck Semua Student Degree UiTM!


Salam satu Malaysia! tiba-tiba aku rase masa berlalu dengan pantas..maybe sebab aku bekerja kowt..sekelip mata jer tarikh kemuncak 17 Jun 2011 tu menjelma..nak xnak kita semua kita tengok jugak result exam kita tu..Setelah aku berusaha sebaik mungkin untuk sem 4 ni..aku mengharapkan result yang terbaik untuk aku..aku harap result yang bakal kuar ni akan menggembirakan aku..Insyallah :) untuk rakan-rakan sekalian good luck untuk korg semua..xkesah laa kawan2 ku di UiTM Segamat mahu pown UiTM Puncak Perdana..perghhh nevesnya..bole tido ke x aku malam ni..esok dah laa keje..uhuhu

Result exam maybe bole di check melalu Link INI or E-mail masing! pergi cekidout OK!

Are-Chat, Meera,Mr.Bruce n Me!

Tengah2 tu CINDY my supervisor!

Hari ini merupakan hari ke-16 aku bekerja..sekejap jer masa berlalu kn?? penat memang kowt bekerja ni.. aku dah buat pemantauan di Mentakab, Pontian, Senawang dan sekarang tengah check Port Dickson! Hari ini aku siap buat Senawang then Ah Pei check report yang aku buat then dier bgau supervisor aku CINDY yang report aku buat tu bagus dan teliti..hehe..tersenyum lebar aku arini.. :) Hari ini juga merupakan hari terakhir Mr. Bruce(workmate) bekerja..coz dier nak memeluk agama Islam then pergi bersunat~~ hehehe..Ktorg pasti akan rindu Mr. Bruce..uhuhu

p/s: Korang mintak tulun Klik link INI TQ~~

4 comments:

Marya Hana . said...

takot gila. malas nak check.. ! haha

Putri N@ilofar said...

Tahniah ateen utk result! database dpt pe? nnti buku ina, atin bwk ea sem dpn coz de member nk pinjm...

cik ateen said...

@Marya Hana .
hahaha..tulaa..nk xnk kena cek jugak...
btw gdluck marya!
:)

cik ateen said...

@Putri N@ilofar
Thanks ina..ina tau ke result aten?? Alhamdulillah xsangka database aten dpt A..thank ina kasik pinjam buku..sem depan aten bawak pulang kat ina yer..

8share