follow me

Thursday, June 9, 2011

Kalau Saya Dapat RM300~~

Salam satu Malaysia...Maaf kerana sudah beberapa hari tidak di update..Kepenatan selepas balik kerja membuatkan aku malas untuk berblogwalking...Tapi hari ini aku merajinkan diri selepas terbaca comment dari kawan mengatakan aku telah di tag untuk join contest I Need to Blog Myself..

Haaa!! contest ni laa aku nak join! comel kn banner dier..ada pelangi lagi :)

Setelah di teropong dan di belek2 tadi aku dapati hadiah yang di tawarkan sangat lumayan...nak tau ape dier..Jom kita cekidout!!

Hadiah-hadiahnya:
Seorang pemenang hadiah utama

akan menerima wang tunai sebanyak RM300
(kenapa.. x percaya ke? hehehe betul ni wang tunai ringgit malaysia tiga ratus sahaja)

dan 3 hadiah saguhati sebanyak RM100 setiap seorang

Syarat-syarat penyertaan:
  1. Harus follow blog ini dan like fanpage INTBM
  2. Anda hanya perlu masukkan dan buat satu entri di blog anda bertajuk "Kalau Saya dapat RM300" post dalam bahasa melayu atau english je ye.. kang kalau bahasa lain xpandai baca la pulak.. hehehe
  3. korang perlu masukkan sekali banner contest dan link kan terus ke blog ni
  4. tag 1-3 orang kawan korang dan encourage dorang utk join sama. Sharing is Caring =)
  5. lepas dah publish entri boleh submit link di ruangan komen ye
  6. tarikh tutup penyertaan pada 15 Julai 2011 dan korang perlulah submit penyertaan korang sebelum pukul 11.59pm ye
sila klik [[[sini]]] untuk cara-cara nak menang ye ;)

Ok! xpayah berceloteh panjang mari kita teruskan entry saya KALAU SAYA DAPAT RM300.....Kalau saya dapat rm300 saya sangat bersyukur kerana di limpahkan sedikit rezeki di dunia yang sementara ini..Bagi aku, apa-apa yang telah di tentukan oleh Allah S.W.T untuk aku di dunia sekarang pasti ada sebab dan hikmahnya..aku bukan laa seorang yang kaya raya dan bole dapat apa sahaja yang di idami..aku cuma insan biasa yang hidup secara berserdahana bersama keluargaku..Oleh itu, melalui contest ni aku ingin mencuba nasib mana tahu tahun 2011 ni adalah tahun bertuah untuk aku dan menarik hati penganjur contest ini iaitu kak Safra untuk memenangi hadiah utama contest ini iaitu sejumlah wang RM300! Insyallah~~

*Penganjur contest ini Kak Safra-mintak copy pic yer kak*

"Kalau saya dapat Rm300 saya ingin mengumpul duit sedikit demi sedikit untuk membeli sebuah camera DSLR CANON 550d! ini adalah plan jangka panjang aku untuk memiliki sebuah camera DSLR! dah lama aku idam-idamkannya sejak dari diploma..cuma aku xmampu untuk mebelinya..aku tidak mahu membebankan kedua-dua mak dan abah ku mengeluarkan duit untuk membelikan aku camera ini..biarlah aku berusaha sendiri untuk mendapatkannya..sekarang aku sedang bekerja..(cuti 4 bulan untuk student degree) tapi gaji 3 bulan ni masih tidak mencukupi untuk membelinya..insyallah KALAU SAYA DAPAT RM300 ni saya boleh membeli DSLR CANON 550D dengan segera..(maybe RM2550) dan orang yang saya amat2 berterima kasih pada masa itu mesti kak Safra yang menganjur contest ini...(kalau saya dapat rm300)."

*camera yang ku idam2kn Canon 55od!*

*saya yang berada di atas lens camera meminta tolong dangan kak Safra untuk memiliki camera di atas*

Target saya untuk membeli camera ini kalau bole sebelum berakhirnya tahun 2011 ini! atau jika masih tidak mencukupi aku harap aku dapat membeli camera ini sebelum aku konvo untuk degree..aku ingin membalas dendam semasa konvo diploma dulu kerana tidak dapat mengambil gambar yang banyak bersama kawan-kawan saya..selain itu camera ini dapat membantu saya merakam segala kenangan terindah bersama family dan kawan-kawan saya.. :)

Kalau saya dapat rm300..saya akan dapat membeli camera dan ambil gambar seperti di bawah:-

Bersama Keluarga Terchinta <3

*abah,mak,aku, n 2 orang adek aku..ade lagi sorg xmasuk*

*alamak mak xready pulak..hehe..adek lg sorg still xmasuk jugak*

*haaa!! itu dier masuk pown ko..yang sebelah kiri tu adek no.2 aku!*

*Nah special untuk ko! dier ni beza 2 tahun dengan saya tapi sama tarikh lahir 18/10!*


Bersama kawan-kawan :)

*Bercuti(lawatan sambil belajar) ke Langkawi dengan rakan sekelas diploma*

*Smart & Elegant gitu~~*

*kami memang gler lens camera..POSE!!*

*Sebelum lawan bola jaring kena pose jugak..hehe*

Kawan yang saya nak tag:
1. Nur Hidayah
2. Anin chakpong
3. Ainul Aqma

p/s: Maaf penganjur banyak pulak pic saya masukkn..itu menunjukkan bahawa saya benar2 mahukan camera itu! saya join yer this contest~~

8 comments:

Marya Hana . said...

lumayannya hadiah contest ni !
RM300.. baik hati penganjur..

hope aten menang.. boleh beli DSLR.. :)

cik ateen said...

@Marya Hana .
tulaa..agak lumayan hadiah dier..
tu yang makin berkobar2 untuk join...
hehehe..
thanks marya..doakan aten menang yer!
jom join skaly!
:)

nur hidayah said...

hahaha banyak mende ko nk buat tu dgn 300

SafSafRaRa said...

hehehe entri yg comel.. lg2 gamba org kotak tu.. comel sgt2.. anyway terima kasih sbb sudi join contest ni =)

cik ateen said...

@nur hidayah
ida mesti ko xbaca entry aku ni kn..
ko tengok panjang jer..
aku cuma nk beli camera jelaa..
:)

cik ateen said...

@SafSafRaRa
hye kak safra..
thank singgah sini..
singgah2 laa sllu..
comel kn patung kotak tu..
hehehe
:)

ekasutriana said...

blognya indah dan cantik sekalian dong pasangin google adsense biar saya dapat nyumbangin kliknya

cik ateen said...

@ekasutriana
dah register dh..tapi mcm xjadik jer..xtau npe..
huhuhu

8share