follow me

Sunday, June 5, 2011

Komik Dan Kartun Yang Hanya Ku Layan~~

Hey hey!! hari ini hari ahad..memang hari untuk merehatkan diri dan minda! Alhamdulillah hari ini saya dapat berpose penuh lagi tidak seperti semalam puasa separuh hari..haha! Esok hari isnin! mean esok keje! arghhh~~ esok kena sambung buat report! tu step yang ke-3 selepas step pertama buat pemantauan CCTV! than step ke-2 buat back up berdasarkan pemantauan yang aku buat untuk aku buat report untuk step yang ke-3! pas siap step ke-3 ada step ke-4 iaitu melihat gambar yang di snapshoot utk di tulis dalam satu borang..n last step kena isi borang penilaian pekerja2 yang ada kat outlet..if ada 10 orang,10-10 tu aku kena buat penilaian dari segi kepujian,kesalahan n beri komen.. than SIAP! kena buat pemantauan tempat laen pulak! aku baru dapat tempat yang aku kena buat pemantauan iaitu dekat Seremban 1, Seremban 3, Senawang,Port Dickson, Temerloh, Seri Alam dan Mersing!

Ok back to the title post! actually aku ni kurang membaca dan mahupown membeli buku..hehe..tapi lately aku ada baca komik LAWAK KAMPUS! haha..aku rase aku suke baca komik ni..aku bole terima lawak2 yang ada dalam komik ni yang di tulis oleh Keith..komic ini buatan Malaysia taw! ada dalam 3 version BM,BI & Mandarin..aku cuma ada Lawak Kampus Connection jer..nnt aku nk carik lawak2 kampus yang laen..aku tahu kawan aku haziqah mesti ada..haziq pinjam bole~~ hehe..

Lawak Kampus ni jer yang ada kat aku!

ini adalah Keith..orang yang membuat komik lawak kampus!

Selain tu aku pown suka baca komik Sin Chan dan Doremon! 2-2 komik dari Japan! biasanya aku setiap hari sabtu akan tengok citer sin chan n doremon kat ntv7 dari pkl 7-8 malam..b4 strt sin chan aku tengok tv2 rancangan Super Trio Superme kowt!




Tadi komik now kartun yang aku layan pulak seperti Dragon Ball,Spongebob, Upin & Ipin, Detective Conan.. Citer dragon ball aku dah ada simpanan untuk di tengok..aku terjumpe dalam external pak cik aku! apa lagi save laa..dragon ball z,dargon ball gt sume ade..suke2! tapi yang xbeshnya dier dalam BI! if dalam BM mst besh..cter spongebob n detective conan pown besh if dalam BM! spongebob tgk kat tv9! detective conan pulak dah lama xlayan..n always aku layan kat TV9 iaitu citer Upin & Ipin! bagi aku citer tu comel n aku ucapkan tahniah kerana kartun ini berjaya menarik pelbagai lapisan kaum dam umur dengan kecomelan upin n ipin..dier memasukkan unsur2 melayu dan mempunyai kawan cina dan india! memang 1 Malaysia betol! hari2 aku layan citer ni kecuali hari ahad memang xde..

Spongebob Squarepants!

Detective Conan!

Dragon Ball!

Upin & Ipin!

p/s: sape ada komik nk di kongsi tu sila2 kan laa..hehe :)

2 comments:

My Bloggie ! said...

gila komik kau :) ak xsuke membace aten. cmne ?? hehe

Putri N@ilofar said...

ateen:anda di tag..(huhu)n jom join bloglist ina..

8share