follow me

Saturday, June 4, 2011

Nikmat Cuti~~

Salam satu Malaysia! dah 2 hari rasenya aku xupdate blog! penat laa..xsempat nak bukak blog..bila dah kerja aku rase macam nk balik belajar..rindunya nak bz kn diri dengan buat assignment..rindu dengan kelas A! OMG! so miss laa~~ cepat laa masa berlalu..rase lambat pulak waktu ni jalan..huhu..aku rindu nak bersukan jugak..duduk umah satu sukan pown aku xmaen mahupown badminton..rindu dengan Geng Gagak Hitam jugak! rindu sume laa kawan2 aku dari geng segamat sehingga geng2 yang ada kat puncak!

mish u all <3

bila nak bersukan lagi kawan2???

Hari ni aku cuti! cuti Agung kn..Daulat Tuanku~~ tapi ada jugak kawan aku xcuti..kena keje jugak..xpe laa..gaji triple tu..lumayan2..tapi penat laa..huhu..arini sepatutnya aku pose..tapi malangnya aku kalah dengan godaan umah kawen jiran aku ni..aku telah bukak pose lepas zohor tadi than follow family aku pg umah kawen tu..huhu..so xdapat laa aku puasa straight sampai ahad esok..mean aku dapat pose semalam dengan esok jer utk pose sunat rejab..huhu...xpe laa..jnji aku dah ada niat..huhu..

p/s: Esok Cuti lagi~~

2 comments:

Putri N@ilofar said...

ni lom keje btol lg ateen, klau x lagi ateen rindu nk smbg study utk master plak nnti..hehe

Vinolia Sanam said...

Hi... salam kenal...
nice blog :)
visit my blog too :D

8share