follow me

Saturday, June 11, 2011

Terengganu Insyallah Menang Double~~


Salam satu Malaysia..apo lagi nak di kato kan..sume mesti dah tau..ada yang melonjak gembira ada yang rase nk tido kesdeyhan dan kegeraman! TAHNIAH TERENGGANU coz menang PIALA FA 2011! Aku sebagai anak jati JOHOR sokong Terengganu coz Johor xde pulak masuk final..hehe..Tapi aku sokong JOHOR dekat SUKMA KE-14 ni ea..hehehe..Terengganu mengalahkan kan red warrior dengan kemenangan 2-1! 1 goal free2 di tanduk oleh pemain kelantan sendiri.. dah naseb xlh watpe laa..apew pown bole~~ hehe..adat permainan ada kalah ada menang..kita samo2 senyum sokmo jelaa yer..Kelantan selamat bercuti esok! aku pown esok cuti (hari ahad) hahaha:P


Esok hari terkahir SUKMA ke-14! yang telah berlangsung since 2 Jun aritu dan berakhir 12 Jun esok! aku yang sebok berkerja di siang hari tidak dapat follow acara2 yang ada..tapi aku ada laa tengok kat berita di bahagian sukan (aku memang suka part sukan jew) seingat aku Terengganu lead dengan 28 pingat emas then Selangor yang memintas Johor hari ini dengan 24 pingat emas dan no.3 semestinya negeri terchinta ku JOHOR DARUL TAKZIM dengan 21 pingat emas..Esok berkemungkinan Terengganu menang lagi..mean diorg menang double! Tahniah Terengganu..

p/s: Majulah Sukan Untuk Negara + Diri Sendiri :)

4 comments:

eka said...

Selamat dan sukses semoga menang dan dapat juara

Marya Hana . said...

kali ni sokong GANU kitewwww <3

cik ateen said...

@eka
diorg dh menang dh..
hehe

cik ateen said...

@Marya Hana .
na na na na..ganuuu kitewww~~
hehe

8share