follow me

Sunday, July 3, 2011

Esok Aku Bekerja di Tempat Baru~~

Salam satu Malaysia! lama xlogin blog! bukan xde cerita..cuma kemalasan n kepenatan laa..hanya mampu on fb! n carik wet secara on9 ckit2..(keje di malam hari)huhuhu...pejam celik pejam celik sekejap jer dah masuk bulan JULY! ntah bagi aku..tiba2 jew perasaan RINDU NAK BELAJAR muncul pulak..dah lama kowt otak aku ni berehat! takut karat pulak~~hahaha:P kawan2 seperjuangan di UiTM PUNCAK PERDANA SHAH ALAM! AKU RINDU KORG SEMUA!

Ok! now back to the story! mesti korang xtau yang aku dah berhenti kejew sebagai KERANI CCTV! aku wat keputusan secara tiba2 isnin aritu..then telah menghantar notis BERHENTI KERJA ari selasa keesokkan harinya~~

Ni surat aku berhenti kerja!

Lepas dah wat keputusan nak berhenti kerja ni..aku terus call balik tempat yang nak aku kerja dengan dier awal bulan 7 ni..nak bgau aku setuju n bakal masuk keje 4hb ni..mean esok laa~~ Kali ni aku twun pangkat..tiada lagi aircond 8 jam! tiada lagi kusi yang selesa! tiada lagi pc depan mata! tiada lagi pemantauan aku harus buat! tiada lagi spot check body pekerja store..n bnyk lagi...rindunya sume tu~~(tapi nak wat cmne..aku terpaksa berhenti jugak!)

machine dvd r aku dr awal aku masuk kejew smpai sekarang xpernah tuka!

pc aku semasa aku wat pemantauan cctv!

buku log aku untuk tulis kesalahan2 pekerja yang aku nampak b4 kena wat report!

note untuk aku if ade kes mcm kaunter short over! mean duit kurang..so kena cek kemana duit tu pergi~~

Amek gambar b4 berhenti! laki tu berhenti dulu b4 aku~~yang wat peace tu supervisor aku! CINDY!

Bergambar depan syarikat eco-shop! bersama2 angah(cleaner di sana), myra n are chat (rakan sekerja!)

Kat store pown nk amek gambar! last day aku keje..kat cni laa aku cek body pekerja2 store!(pakai uniform utk kali terakhir..ari sabtu wajib pakai uniform!)

OK! ni xbermaksud aku dah bole duduk gotang kaki kat rumah semula..esok aku bakal bekerja di tempat baru..keje ni maybe xseselesa macam kat ECO-SHOP! tapi aku wat keputusan nak kerja di sini..Aku bakal kerja di syarikat penternakan ayam..dan aku bakal membuat kerja berkenaan dgn telur ayam!

Secara kebetulan kawan ku alin tag gambar telur ayam ni! dier beli telur ayam ni kat kedai..then akak dier terjumpe kalimah ALLAH! lihat lah betapa besarnya Kebesaran Allah S.W.T!

p/s: so hope esok aku akan enjoy bekerja di tempat baru :)

0 comments:

8share